16,651 קוויטלעך נשלחו כבר לתפילה בציון הרשב"י

    חדשות קול חי No Comments on 16,651 קוויטלעך נשלחו כבר לתפילה בציון הרשב"י

    המיזם של שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, להקמת מערך חינמי לשליחת שמות לתפילה במעמד המיוחד שיתקיים בציון רשב"י ביום ל"ג בעומר, צובר תאוצה בציבור

    צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יומיים בלבד חלפו מאז פרסמו לראשונה על מערך התפילה המיוחד שהקים משרד ירושלים ומסורת ישראל ביוזמת השר מאיר פרוש, וכבר נשלחו יותר ל-15 אלף שמות לתפילה במעמד המיוחד שיתקיים בל"ג בעומר על ציון הרשב"י. שליחת השמות – ללא תשלום כלל.

    היוזמה הברוכה התקבלה באהדה רבה בקרב כל שדרות הציבור, שהביעו את תודתם על האפשרות שניתנה להם, גם בשנה שאי אפשר לעלות לאתרא קדישא מירון בשל הנחיות פיקוד העורף עקב המצב המצער, להזכיר את שמם לתפילה בציון הקדוש של התנא האלוקי.

    מעמד התפילה יתקיים במהלך יום ל"ג בעומר, ושמות ניתן לשלוח באמצעות המוקד המיוחד, גם על ידי שליחת פקס, גם באמצעות המייל, באתר האינטרנט הייעודי, ובמערכות נדרים פלוס, המותקנות בבתי הכנסת.

    במרכז מעמד התפילה, יקיימו תפילה להצלחת עם ישראל, לשחרור החטופים הנמקים בשבי, לרפואת הפצועים ולעילוי נשמת הקדושים. בנוסף, יתפללו על כל הבקשות הפרטיות הנשלחות למעמד התפילה באמצעות המוקד המיוחד.

    במשרד ירושלים ומסורת ישראל קורא לציבור לשלוח שמות לתפילה, חינם אין כסף, ולא לחכות לרגע האחרון, על מנת שיספיקו להתפלל על כולם, איש איש כפי בקשתו וצרכיו, בתפילה על ציון רשב"י ביומא דהילולא.

    מסירת שמות מתבצעת באופנים כדלהלן:

    במייל>>> [email protected]

    בפקס>>> 07-33-7157-33

    בעמדות נדרים פלוס ברחבי הארץ>>> שם הקופה – "מירון תשפ"ד מסירת שמות לתפילה"



    0 תגובות