ח"כ מילביצקי: "הממשלה לא תמשיך להתקיים בלי דרעי"

אייל ראובן No Comments on ח"כ מילביצקי: "הממשלה לא תמשיך להתקיים בלי דרעי"

ח"כ חנוך מילביצקי במהדורת סוף השבוע: "יועמ"ש בישראל אף פעם לא פוטר. צריך להמנע עד כמה שאפשר ממעשים שיציתו אש גדולה יותר ולכן עוד לא בשלה העת לזה. אני מקווה שהיא תתאפס או תתפטר בעצמה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד) אומר כי טרם בשלה העת לפיטורי היועצת המשפטית לממשלה. "אני מקווה שהיא תתאפס או תתפטר בעצמה", אמר מילביצקי בריאיון למהדורת סוף השבוע (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן.

"אנחנו דנים מידי יום ברפורמה המשפטית", עדכן. "זה צפוי לקחת כמה חודשים אבל אנחנו בהחלט מתקדמים. אני משוכנע שזה יקרה. אין חוק בישראל שנכנס ויוצא אותו דבר מהוועדה. תמיד יש שינויים ובטוח שזה מה שיהיה גם כאן אבל לא כל שינוי משמעותו ביטול החוק או עיקור מתוכן".

על אזהרות הכלכלנים: "השאלה היא מה הפוזיציה שבאים ממנה אנשי המקצוע שמזהירים מפני פגיעה בכלכלה".

ביחס לאפשרות שהיועמ"שית תפוטר, אמר: "יועמ"ש בישראל אף פעם לא פוטר. דווקא מהמקום שלנו כשלטון כעת יש לנו אחריות לכל עם ישראל וצריך להמנע עד כמה שאפשר ממעשים שיציתו אש גדולה יותר ולכן עוד לא בשלה העת לזה. אני מקווה שהיא תתאפס או תתפטר בעצמה".

על פסילת דרעי: "האם יש מי שחושב שהממשלה תמשיך להתקיים בלי שאריה דרעי חבר בכיר בה? אז אנו מתעסקים  מבוקר עד ערב בחזרת אריה דרעי לשולחן הממשלה. ואין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין".



0 תגובות