אמסלם מתנגד לעסקה חלקית: זו ההזדמנות האחרונה

אבי מימרן 1 Comment on אמסלם מתנגד לעסקה חלקית: זו ההזדמנות האחרונה

השר דודי אמסלם בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אני מתנגד באופן חד משמעי לעסקה של שחרור חלק מהחטופים בלבד. אני טוען שמי שלא יחזור עכשיו – לא יחזור" | על היועמ"שית: "היא לא ראויה. אני בעד לפטר אותה גם באמצע המלחמה"

Minister Dudi Amsalem speaks during a plenum session at the assembly hall of the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, March 6, 2024. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** הצבעה כנסת מליאה חוק דודי אמסלם דוד צילום: Yonatan Sindel/Flash90
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

השר לשיתוף פעולה אזורי והשר במשרד המשפטים, דודי אמסלם הבהיר בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית הערב (שלישי): "ראש הממשלה אמר בפיו, ניכנס לרפיח ונחסל את הגדודים הנותרים. כרגע אנחנו מדברים עם עצמנו וסינוואר עושה מה שהוא רוצה. אנחנו חייבים להמשיך את הלחץ הצבאי כדי לשחרר את כל החטופים. אני מתנגד באופן חד משמעי לעסקה של שחרור חלק מהחטופים בלבד. אני טוען שמי שלא יחזור עכשיו – לא יחזור".

הוא תקף את מחאות השמאל: "יש פה הפרות סדר המוניות והיועצת המשפטית מצטרפת אליהם. יש פה מיני הפיכה כבר שנתיים. ברור שיש לנו אחריות מלאה להחזיר את כולם הביתה וכמה שיותר מהר. זה לא שאלה של ימין ושמאל. למה להפגין? רק כי הם רוצים להפיל את הממשלה".

"לצה"ל יש הישגים בלתי נתפסים שעוד יילמדו בצבאות העולם", אמר אמסלם בראיון. "אני לא מכיר צבא בעולם שנלחם במנהרות בהיקפים כאלה. צה"ל המציא תורת לחימה חדשה".

הוא שב ותקף: "על הפלטפורמה (של המשפחות) יושבים אנשים ציניים פוליטיים ואטומי לב שלא אכפת להם להתעלל במשפחות ובעם ישראל".

על הייעוץ המשפטי: "הם עושים כל דבר כדי להפיל את הממשלה, אם זה חוקי ואם לא. גנץ מינה את הרמטכ"ל בבחירות והיא לא פצתה פה. היא לא ראויה. אני בעד לפטר אותה גם מחר בבוקר, באמצע המלחמה".

עוד אמר השר: "באנו לכאן כי אנחנו יהודים. אם לא מה יש לנו לחפש פה, מה המשמעות של המדינה הזאת? אם אתה גוי סע לאמריקה, למה לריב עם הערבים? אין להם שום קו אדום במאבק נגד המסורת. אני טוען שאין למי להושיט יד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הפרוגרסיבים אינם מפספסים שום הזדמנות לירות לעצמם ברגל מתי כבר ילמדו מהטעויות שהם גורמים לעצמם ולמדינה