טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

    פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

    החמאס מפרסם הערב אות חיים נוסף של החטופים: עומרי מירן וקית׳ סיגל נראים בסרטון מביעים תקווה לשוב הביתה לקראת יום העצמאות. הם מספרים שראו את ההפגנות לשחרור החטופים וקראו להמשיך ולהפגין למען שחרורם. גורם ביטחוני הגיב לתיעוד: ״חמאס דוחף לעסקת חטופים כוללת אחת – כדי להביא לסיום המלחמה. אם תהיה עסקת חטופים – הפעולה ברפיח תידחה״

    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום מסך

    לקראת צאת השבת, החמאס פרסם אות חיים נוסף, של החטופים עומרי מירן וקית׳ סיגל. בסרטון השניים מביעים תקווה לשוב הביתה לקראת יום העצמאות. הם מספרים שראו את ההפגנות לשחרור החטופים וקראו להמשיך ולהפגין למען שחרורם. גורם ביטחוני הגיב לתיעוד: ״חמאס דוחף לעסקת חטופים כוללת אחת – כדי להביא לסיום המלחמה. אם תהיה עסקת חטופים – הפעולה ברפיח תידחה״. גם שר החוץ ישראל כ"ץ אומר הערב כי ישראל תדחה את המבצע ברפיח אם תושג עסקת חטופים.

    הערב דווח כי ההצעה הישראלית שהועברה לחמאס אתמול כללה נכונות לדון על "השבת השקט המתמשך" לרצועת עזה אחרי שחרור חטופים בשלב הראשון וההומניטארי של העסקה.

    בארה"ב מביעים תקווה: היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן: "חושב שיש מומנטום חדש בשיחות על שחרור החטופים". שר ההגנה האמריקני אוסטין לויד: "איראן צריכה להטיל ספק ביעילותן של מערכות הנשק שלה לאחר כישלון המתקפה על ישראל".

    במקביל; ההנהגות של חמאס, הג'יהאד האסלאמי והחזית העממית קיימו פגישה משותפת. מחמאס נמסר כי הם "דנו במאמצים לעצירת 'התוקפנות', להשגת נסיגה מיידית, מוחלטת וכוללת ושחרור האסירים". בכיר בארגון הטרור חמאס אומר לכלי תקשורת ערבים כי ארגונו יגיב בימים הקרובים על ההצעה הישראלית להסכם הפסקת אש.

    ,

    ללא קרדיט

    ובתך כך; דחייה בצאת המשט התורכי לאחר שרפובליקת גינאה ביסאו ביקשה להסיר את הדגל שלה מעל שתיים מהספינות עד לבחינה נוספת – זאת לאחר שישראל הפעילה לחץ על ממשלת המדינה המערב אפריקנית. לפי דיני הים, ספינות לא יכולות לצאת להפלגה בטריטוריות בינלאומיות ללא דגל מדינה. לכן אין לספינות אפשרות לעזוב את הנמלים לאחר הסרת דגלי גינאה ביסאו – עד שיימצא להן דגל חלופי.



    0 תגובות