ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

    שריפה פרצה בליל שבת, בבית כנסת ברחוב רבי עקיבא בביתר עלית. דירה הסמוכה לבית הכנסת נפגעה גם כן. רשף ליחי בן לולו שחזר: "לשונות האש הגיעו לקומות מעל מוקד השריפה, והיה חשש כי האש תתפשט לדירות נוספות. מיד התחלנו בפעולות לכיבוי השריפה, זאת במקביל לסריקה אחר לכודים. צוות נוסף, עלה לקומות העליונות, הורה לדיירים על הסתגרות בבתים, ופעל להורדת הלהבות ושחרור חום ועשן"

    השריפה בביתר עילית צילום: דוברות כבאות והצלה
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה פעלו בליל שבת לכיבוי שריפה שפרצה בבית כנסת ברחוב רבי עקיבא בביתר עלית. דירה הסמוכה לבית הכנסת נפגעה גם כן.

    רשף ליחי בן לולו מפקד המשמרת: "בחצות לערך קיבלנו דיווח על מבנה העולה באש ברחוב רבי עקיבא. מיד יצאנו למקום בכוחות גדולים. עם ההגעה למקום זיהינו מבנה המשמש כבית כנסת, הצמוד לדירת מגורים העולה באש. לשונות האש הגיעו לקומות מעל מוקד השריפה, והיה חשש כי האש תתפשט לדירות נוספות.

    מיד התחלנו בפעולות לכיבוי השריפה, זאת במקביל לסריקה אחר לכודים. צוות נוסף, עלה לקומות העליונות, הורה לדיירים על הסתגרות בבתים, ופעל להורדת הלהבות ושחרור חום ועשן. עם סיום פעולות הכיבוי ביצענו סריקה נוספת על מנת לשלול המצאות לכודים".

    סגן טפסר תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה: "ביום חמישי האחרון אירעה שריפה נוספת בעיר ביתר עלית, שריפה שהסתיימה ללא נפגעים בנפש, אולם עם נזק כבד לרכוש. גם בשריפה זו, אין נפגעים בנפש הודות למאמצי לוחמי האש. אני מבקש בכל לשון של בקשה: התקינו גלאי עשן, זה מציל חיים! עלות הגלאי מזערית, והתקנתו פשוטה, והוכח כי הוא מציל חיים. בביקורי אצל רבני העיר שליט"א לפני מספר חודשים, הורו רבני העיר על התקנת גלאי העשן בכל בית! כך נוכל לשמור עלינו, ועל היקרים לנו."



    0 תגובות