בן גביר תקף את סמוטריץ' והכריז: "נרוץ עצמאית בבחירות"

    אבי רבינא No Comments on בן גביר תקף את סמוטריץ' והכריז: "נרוץ עצמאית בבחירות"

    יו"ר עוצמה יהודית מסר הצהרה לתקשורת: "נרוץ עצמאית בבחירות. בכל סקר או מחקר אנחנו גדולים מסמוטריץ׳ פי כמה. בשונה מחברי בצלאל אני רוצה לתת מקום לכל הגוונים והסוגים". סמוטריץ': "שגיאה קשה"

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר מסר הערב (שני) הצהרה לתקשורת בה הודיע על כישלון המשא ומתן עם הציונות הדתית ועל ריצה עצמאית של עוצמה בבחירות.

    "בחודש וחצי האחרון עשיתי הכל כדי שנרוץ יחד עם חבריי בציונות הדתית. בתחילה סמוטריץ סירב בכלל למו״מ, אחר כך הסכים אבל התברר שהוא עשה את זה למראית עין וכעת הוא רוצה שישה מקומות מתוך שמונה. בכל סקר אנחנו גדולים ממנו, ויתרתי על מקום ראשון, ויתרתי על שוויון וזה לא הספיק לו. בשונה מחברי בצלאל אני רוצה לתת מקום לכל גווני הציונות הדתית. סמוטריץ בחר לא לרוץ יחד בעיקר כי הוא רוצה דתיים לאומיים קלאסיים", אמר בן גביר.

    הוא הודיע: "נרוץ עצמאית בבחירות. בכל סקר או מחקר אנחנו גדולים מסמוטריץ׳ פי כמה. בשונה מחברי בצלאל אני רוצה לתת מקום לכל הגוונים והסוגים".

    מוקדם יותר, פנה יו"ר הציונות הדתית לבן גביר וביקש ממנו להגיע להסכמות בנוגע לריצה משותפת, "כששילבנו כוחות יחד – הצלחנו. יש לנו עוד חודש עד סגירת הרשימות, בוא לחדר המשא ומתן".

    video
    play-sharp-fill

    "איתמר ידיד מדובר בשגיאה קשה. המחנה הלאומי לא יכול להרשות לעצמו פיצולים ופילוגים וסיכון בזריקת קולות לפח כפי שקרה לצערנו לא פעם ולא פעמיים", אמר סמוטריץ'.

    רוטמן: "נראה שבן גביר רצה לרוץ בנפרד מהיום הראשון"

    "אתה יודע, איתמר, רצנו יחד בבחירות האחרונות והבאנו הצלחה אדירה. שילבנו כוחות יחד, סיעת אחת ומאוחדת בציונות הדתית. בשנה האחרונה ניהלנו מאבק יוצא מן הכלל להפלת הממשלה הרעה והמסוכנת הזו שנשענה על תומכי הטרור של האחים המוסלמים.

    לדבריו "יש לנו עוד חודש עד סגירת הרשימות, בוא חזרה לחדר המשא ומתן, נדבר על הכל, נדון בהכל נגיע להסכמות על איך הכי נכון לרוץ ביחד כדי למקסם את הכוח ולהביא לניצחונו של המחנה הלאומי".

    הפיצול בציונות הדתית: הרב עמיחי אליהו ויוסף שפייזר בשיחה



    0 תגובות