חכ״ל אורן חזן מעריך: ״הממשלה לא תאריך ימים״

אייל ראובן No Comments on חכ״ל אורן חזן מעריך: ״הממשלה לא תאריך ימים״

אורן חזן, ח"כ לשעבר מ״הליכוד״ מעריך אצל גדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "כל מפלגה כבר חושבת איך למקסם את ההצלחה כבר לסיבוב הבא. אני מקווה שהפעם נתניהו יהיה ימין על מלא, אם לא הוא ישלם את זה בבחירות, הציבור מאס בהבטחות ריקות מתוכן" | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר אורן חזן, שוחח עם איתי גדס ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע". "כולם חושבים שתהיה ממשלה יציבה" פתח חזן. "לדעתי היא תהיה מורכבת ולא תאריך ימים. הפערים בתפיסות קיצוניים מידיי. הפעם הם רוצים לקיים את מה שהם הבטיחו, וזה לא יחזיק".

"כל מפלגה כבר חושבת איך למקסם את ההצלחה כבר לסיבוב הבא. ברור לכולם שאם בו גביר וסמוטריץ יעמדו בחצי ממה שהם הבטיחו הם יבואו עם 30 מנדטים. הלוואי ואני טועה, אבל נראה לי שזה לא יחזיק" העריך חזן.

בנוגע לתכניותיו אמר: "הייתה לי אופציה לחזור לכנסת הנוכחית. קיבלתי הצעות לשיריונים, יכולתי להתמודד בליכוד. יש לי תכניות לעתיד, אני לא יכול בלי החיים הציבוריים. תחכו בסבלנות בינתיים".

"שרואים את העבודה הטובה של נתניהו בגילו, מגיע לו מילה טובה. אני מ 96 עוקב אחרי כל הקמפיינים של הליכוד, הפעם זה היה הטוב ביותר. אני מקווה שהפעם נתניהו יהיה ימין על מלא, אם לא הוא ישלם את זה בבחירות, הציבור מאס בהבטחות ריקות מתוכן".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות