יועמד לדין על 'הסתה'? הח"כ לשעבר זומן לשימוע

איתי גדסי No Comments on יועמד לדין על 'הסתה'? הח"כ לשעבר זומן לשימוע

רדיפה פוליטית? פרקליטות מחוז מרכז הודיעה לחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, כי נשקלת העמדתו לדין בגין פרסומים שיטתיים, חוזרים ונשנים של דברי הסתה לגזענות נגד ערבים באשר הם, זאת בכפוף לשימוע שייערך לו ככל שיחפוץ בכך | תגובת בן ארי: "כתב אישום עלוב ונקמני"

מיכאל בן ארי צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש הימין, והח"כ לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי זומן לשימוע לפני הגשת כתב אישום על הסתה לגזענות כלפי ערבים. על פי מכתב השימוע, שנמסר לבן ארי במסירה אישית, במשך תקופה ממושכת של כשלוש שנים וחצי שתחילתן בסוף שנת 2017, בן ארי פרסם דברי הסתה לגזענות כלפי ערבים באשר הם, במעל לעשרים הזדמנויות שונות.

"את דבריו המסיתים פרסם בן ארי בהיקף תפוצה נרחב מאוד, במסגרת נאום שנשא באירוע פומבי, תקשורתי ורב-משתתפים, במסגרת ראיון שנתן בכלי תקשורת מרכזי ובמסגרת חשבונותיו ברשתות החברתיות הפופולריות שלו, להם היו מקושרים עשרות אלפי עוקבים ואשר בנוסף היו פתוחים ונגישים באינטרנט לעיני כל" כל נכתב בזימון לשימוע.

כזכור, בשנת 2019 נפסלה מועמדותו של בן ארי לכנסת על ידי בית המשפט העליון, בעילת הסתה לגזענות. וזאת בזמן שחברי הכנסת של רע"מ והרשימה המשותפת הוכשרו להתמודד למרות אמירותיהם הבעייתיות, ופגישות התמיכה שלהם עם מחבלים רוצחים.

בן ארי הגיב להחלטה להעמידו לדין וכתב: "כתב האישום הוא לא נגדי, כתב האישום הוא סזון משפטי, עלוב שקרי ונקמני. הולך בראש מורם לבית המשפט, החיזוק שאני מקבל מעם ישראל, חשוב ומעודד. אצטרך אתכם, גם לגיוס מיטב עורכי הדין, למשפט חשוב מאוד. על החופש להילחם על חיינו".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב וכתב: "ההתעמרות במיכאל בן ארי עברה כל גבול. מפסילתו לכנסת, דרך עינוי דין של 3.5 שנים, ועד ההחלטה הערב – בתזמון "מקרי" של ערב בחירות – להגיש נגדו כתב אישום מופרך ובררני הם 100% אירוע פוליטי. תומכי הטרור יושבים בכנסת ומחרפים ומגדפים את מדינת ישראל ונגד בן ארי מתנהל ציד מכשפות שקרי. צביעות המערכת זועקת לשמים. עוד יום עצוב למערכת שלטון החוק בישראל. בעזרת השם ובעזרתכם, אנחנו נתקן".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר הגיב: "הרדיפה האין סופית אחרי ד"ר מיכאל בן ארי, היא בלתי מתקבלת על הדעת. מעבר לעינוי הדין וההתנכלות, הסיפור כאן הוא של פרקליטות שמבקשת לסתום פיות ופתאום אבירי "חופש הביטוי" נעלמים ושותקים. בעזרת השם אנחנו נשנה ונילחם: למען הצדק ונגד סתימת הפיות והרדיפה הפוליטית".

 



0 תגובות