בית החולים "פוריה" משנה את שמו, זה השם החדש שנבחר

    אליהו גרין No Comments on בית החולים "פוריה" משנה את שמו, זה השם החדש שנבחר

    המרכז הרפואי פדה-פוריה הסמוך לטבריה החליט לשנות את שמו ל- "צפון" | לדברי ההנהלה: "השם החדש, מבטא את חזון המרכז הרפואי: להיות הבחירה המועדפת לתושבי הצפון"

    צילום: דוברות המרכז הרפואי צפון
    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי "צפון" ע"ש ברוך פדה, כך יקרא מעתה המרכז הרפואי בצפון הארץ, שנקרא עד כה, פוריה ע"ש ברוך פדה. השם החדש – צפון- נבחר כחלק ממהלך מיתוג כולל אשר החל לפני מספר חודשים, ויכלול גם שינויים משמעותיים ביצירת זהות עיצובית ייחודית, ורעננה למרכז הרפואי. מהלך המיתוג מבטא את השינויים הרבים והמהלכים העתידיים המתרחשים ושיתרחשו במרכז הרפואי, הן ברמה המקצועית והן ברמת התשתיות ופיתוח בית החולים.

    ד"ר ארז און, מנכ"ל המרכז הרפואי, יוזם המהלך: " השם החדש מבטא יותר מכל את החזון שלנו: להיות הבחירה המועדפת של תושבי הצפון ולהעניק לתושבי האזור כולו שרות איכותי תוך שאיפה למצוינות. הוא מבטא את המחויבות שלנו והמשימה שנטלנו על עצמנו להעניק מענה רפואי מקצועי ואנושי לקהילה שלנו -תושבי צפון מדינת ישראל".

    "המהלך, בו שיתפנו את עובדי המרכז הרפואי הוא עוד שלב בתהליך האסטרטגי שלנו לתכנון ומיצוב המרכז הרפואי לקראת העשור הבא, ומבטא את המהפך שעובר המרכז הרפואי בשנים האחרונות. תנופת הבנייה והפיתוח, פתיחת שירותים רפואיים חדשים שלא היו בעבר כמו ניתוחי לב וריאה, פתיחת מרכז צנתורי מוח חדש וגולת הכותרת שתיצור מהפכה ברמה הלאומית: הקמת מרכז השיקום לצפון ע"ש הלמסלי" אומר מנהל בית החולים.



    0 תגובות