חולצו גופותיהם של שלושה חטופים שנרצחו בשמחת תורה

    קובי פינקלר No Comments on חולצו גופותיהם של שלושה חטופים שנרצחו בשמחת תורה

    הותר לפרסום: צה"ל ושב"כ חילצו את גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז הי"ד. על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשות כוחות הביטחון, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית בשמחת תורה ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס. במהלך הפעולה לחילוץ הגופות – לא היו נפגעים לכוחותינו

    ALT דובר צה"ל
    C: דובר צה"ל צילום: ק: דובר צה"ל
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ.

    אתמול בשעות אחר הצהריים גדוד 75 איתר פיר מנהרה במחנה ג׳באליה, וזמן קצר לאחר מכן כח יהל״ם נכנס לתוכו ואיתר את שלושת גופותיהם. הגופות חולצו מתוך חדר במנהרה תוך זמן קצר והובאו לישראל לזיהוי.

    על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשות כוחות הביטחון, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס.

    גופותיהם של החטופים חולצו הלילה במהלך מבצע לילי של צה״ל ושב״כ תחת אוגדה 98 בשיתוף יחידת יהל״ם, יחידה 504 ולוחמי יחידה מיוחדת באמ״ן ובשב״כ בשכונת ג'באליא, תוך הסתמכות על מידע מודיעיני מדויק שהתקבל ונותח במהלך הימים האחרונים במפקדת השבויים והנעדרים באגף המודיעין, בפיקוד הדרום בשיתוף פעולה עם השב״כ. בתחילת המבצע התנהלה לחימה עצימה במרחב. במהלך הפעולה לחילוץ הגופות – לא היו נפגעים לכוחותינו.

    לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחותיהם.

    דובר צה"ל קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות וידיעות לא מבוססות, ולהישמע להודעות הרשמיות.

    צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות, כך נמסר. מספר החטופים שעדיין בשבי החמאס: 125.

    ראובן יבלונקה, אביו של חנן הי"ד אשר גופתו חולצתה מהשבי: ״ירדה לי אבן מהלב שהחזירו לי את חנן הביתה, גאה בצה"ל ומבקש מהקבינט שיחזירו את כולם הביתה עכשיו ומיד. לא אהיה שקט עד אז״.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה. יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו – החיים והחללים – וכך אנו עושים. אני משבח את כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שפעלו באומץ רב בלב שטח האויב, כדי להשיבם למשפחותיהם ולקבר ישראל".



    0 תגובות