מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    אבי יעקב 1 Comment on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    נשיא בית הדין בהאג נאווף סלאם אמר בהכרזת בנושא צו הפסקת הלחימה של ישראל ברוצחי החמאס ברפיח: "ישראל חייבת לעצור את המבצע ברפיח. על ישראל לנקוט בצעדים למנוע הרס וראיות בנוגע לאמנת רצח העם". ערוצים מזוהי חמאס: אחרי החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג מטוסי קרב ישראלים החלו בסדרת תקיפות ברפיח

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הדין קובע: ישראל צריכה להפסיק את הפעולה ברפיח. משמעות ההחלטה היא כי בית הדין מוציא צו להפסקת המבצע ברפיח, אך כדי לאכוף צו לסיום המלחמה יש לעבור דרך מועצת הביטחון. וככל הנראה וטו אמריקני יסכל זאת.

    שלושה עשר שופטים תמכו בצו, שניים התנגדו. בישראל העריכו בביטחון הבוקר שארצות הברית תטיל וטו על ההחלטה, גם אם מדובר ברפיח בלבד, שזו סלע המחלוקת עם ארה״ב.

    חבר הקבינט המדיני בטחוני שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "מדינת ישראל במלחמה על קיומה. בתקופות עצובות בהיסטוריה לא יכולנו לעמוד על נפשנו. כיום יש לעם היהודי עצמאות ויכולת להגן על חייו. מי שדורש ממדינת ישראל להפסיק את המלחמה, דורש ממנה לגזור על עצמה להפסיק להתקיים. לא נסכים לכך".

    "אם נניח את נשקנו, האוייב יגיע למיטות ילדינו ונשותינו בכל הארץ. אנחנו ממשיכים להילחם למעננו ולמען העולם החופשי כולו. ההיסטוריה תשפוט את מי שעמד היום לצד הנאצים של חמאס דאעש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי תעשה כמו שפוטין עושה
      מחסל את כל מי שצריך לחסל
      ולא מחשבן לא לאום ולא להאג ולא למועצת הבטחון
      ככה מתנהגים אל נאצים רוצחים