אבי החטופה: "אחרי החזרת כל החטופים נחזור להילחם"

    אבי מימרן No Comments on אבי החטופה: "אחרי החזרת כל החטופים נחזור להילחם"

    "בסרטון שפורסם אמש נראות הבנות החטופות אזוקות במשך מספר שעות, כשהן נאלצות לראות מול עיניהן את חברותיהן שנרצחו הי"ד. במשך שעות המחבלים התנהלו בנחת וללא לחץ": שלומי ברגר, אביה של אגם, תצפיתנית צה"ל שנחטפה לעזה לאבי מימרן: "את המשא ומתן הראשון הצליחו לקיים רק כשהורידו את החמאס על הברכיים. צריך להילחם בעוצמה. אם היו נלחמים כפי שצריך המשפחות היו בטוחות שהטופים ישובו, לצערי זה לא כך. העסקה המדוברת עכשיו היא ממש גרועה אבל העסקה הבאה תהיה יותר גרועה"

    צילום: דובר צה"ל
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    שלומי ברגר, אביה של אגם, תצפיתנית צה"ל שנחטפה לעזה, שוחח הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "בסרטון שפורסם אמש נראות הבנות החטופות אזוקות במשך מספר שעות, כשהן נאלצות לראות מול עיניהן את חברותיהן שנרצחו הי"ד. במשך שעות המחבלים התנהלו בנחת וללא לחץ. בזמן שהמחבלים השתהו בבסיס, הם לא פגעו באנשים אחרים. זה אסון גדול אבל גם נס גדול".

    אבי החטופה סיפר: "אגם גולדשטיין, אזרחית ששבה מהשבי, מסרה לנו דרישת שלום מאגם שלנו. זו הייתה אות חיים מרגשת. אנחנו סופרים כל דקה שהם בשבי".

    לדבריו: "את המשא ומתן הראשון הצליחו לקיים רק כשהורידו את החמאס על הברכיים. צריך להילחם בעוצמה. אם היו נלחמים כפי שצריך המשפחות היו בטוחות שהחטופים ישובו, לצערי זה לא כך. העסקה המדוברת עכשיו היא ממש גרועה אבל העסקה הבאה תהיה יותר גרועה"

    "אני בעד להסכים לתנאי של הפסקת הלחימה. הדם של הילדה שלי שווה את זה. אחרי שחרור כל החטופים יהיו מספיק סיבות לחזור להילחם"

    הכל או כלום? "ממש לא. זה הימור שאומר שייתכן שלא נציל אף אחד. למה שנוותר על מישהו בגלל השאר?"



    0 תגובות