מתוקים במטבח • פרק 3

    יעל איבר 9 Comment on מתוקים במטבח • פרק 3
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ואנו ממשיכים עם פרק 3 של מתוקים במטבח, האזינו לתכנית המלאה:

     

    את המסע שלנו ברחבי הארץ, המשכנו, שרה מזרחי ואנוכי ובמהלכו הגענו גם לבית שמש, שם פגשנו מתמודדת חמודה ויצירתית מאוד רות פופולבסקי. רות לימדה אותנו, שגם אם יש הפסקת חשמל בבית, או אם המיקסר תקול, אין חשש, ניתן להמשיך ולהקציף קצפת והכול בעזרת בקבוק מפלסטיק ריק שיש ברשותכם. את הטריק המדעי הזה, שרות עשתה בו שימוש קולינרי, היא לימדה, ובעזרת חומר קשה כמו גולות שמוכנסות אל תוך הבקבוק ניתן למעשה ליצור את ההקצפה, על ידי שקשוקם בתוך הבקבוק. הגולות שנעות בבקבוק הן שיוצרות תנודה מהירה של הקצפת ובכך גורמות לה להקצפה. לא מתקבלת בתהליך זה קצפת יציבה וחזקה, לכן אם נדרשת לכם קצפת יציבה, זה לא הכלי בשבילכם. אבל אם תחפצו בטריפה של ביצים, ניתן להכניס אותם אל בקבוק הפלסטיק, להוסיף את הגולות ולצוות אל המשימה, את אחד הילדים הקטנים, שינער וינער וינער. כך תקבלו בלילה חלקה של ביצים. רות הפתיעה אותנו עם גלידת וניל אפרסק ושוקולד, במתכון אותו היא המציאה לבד!

    לחצו על התמונה על מנת לצפות במתכון ובצילום תהליך ההכנה!

    DSC_0443

     

    את המתמודדות בת אל גולן ואמה אפרת, פגשנו בביתן בביתר עלית, יום חמישי בערב, מאוחר, ובבית משפחת גולן שולחן השבת כבר ערוך למופת, והסלטים עומדים מסודרים במקפיא קופסא על קופסא. בת אל מיומנת במטבח והיא עובדת עם חיוך רחב על שפתיה. היא מבצעת את פעולותיה בדייקנות וללא אומר ודברים מיותרים. מלבד עוגת שכבות השוקולד והבצק, ומעל עיטור של קוביות שוקולד מריר, שהוסיפו גם נוי למנה, אך גם טעם. הקבילו את פנינו גם מיני פטיפורים קטנים, עוגה טעימה טעימה של ביסקוויטים וחמאת בוטנים ומעל שכבת שוקולד מריר משובח וטעים. משפחת גולן קיבלה אותנו בחום רב ואנחנו אכלנו, אך נאלצנו להמשיך בדרכנו אל בית המשפחה הבאה.

    לחצו על התמונה על מנת לצפות במתכון ובצילום תהליך ההכנה!

    DSC_0449

     

    יהל, זהו שמה של המתמודדת הפתח תקוואית שלנו, ואל תתבלבלו עם שמי יעל. אודליה אמה, סיפרה לנו כי היא אהבה את השם, וזה התחבר לשם אחר של אח נוסף אורי. יהל הלכה על שילוב של כמה מתכונים יחד באומץ רב, שהצליח. יהל שידכה בין עוגת גבינה טעימה מאוד ובין תחתית שוקולד שעשויה מביסקוויטים ושוקולד – הבסיס של כל כדורי השוקולד באשר הם. יהל עשתה שימוש בשלושה סוגים של שוקולד בהכנת המנה שלה: המריר יחד עם הביסקוויטים, החלבי בציפוי והלבן בתוך בלילת הגבינה. שלושת סוגי השוקולד גרמו לנו הטועמות (שרה מזרחי ואני) לחגיגה בפה.

    לחצו על התמונה על מנת לצפות במתכון ובצילום תהליך ההכנה!

    DSC_0781



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      לצערי פספסתי את התכנית המתוקה..
      מתי תעלו את ההקלטה לאתר???
      ממתינה בקוצר רוח!!

    2. 3

      מתי תעלו את הפרק ששודר אתמול? מחכה בקוצר רוח!!!!!

    3. 2

      אני ממש רוצה לשמוע את הפרק הבא פיספסתי אותו ביום ראשון ולוקח ממש הרבה זמן עד שמעלים אותו