20 הרוגים ועשרות פצועים בפיגוע ירי בלאס וגאס שבארצות הברית

שלמה ריזל No Comments on 20 הרוגים ועשרות פצועים בפיגוע ירי בלאס וגאס שבארצות הברית

אלמוני פתח באש לעבר אלפים שהתוגדדו באירוע המוני, למרגלות בית מלון בלאס וגאס שבארצות הברית. שניים נהרגו, עשרות נפצעו. היורה ביצע את הירי מחדרו בקומה ה-32 בבית המלון הסמוך. קונסול ישראל בלאס-וגאס: נכון לעכשיו לא ידוע על נפגעים ישראלים

רגעים ספורים לאחר הפיגוע
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרוגים ופצועים באירוע ירי סמוך לבית מלון בלאס וגאס. המשטרה המקומית הודיעה, כי ככל הנראה אין עוד חשודים נוספים בביצוע הירי הבוקר (ב') בעיר. החשוד בביצוע הירי חוסל על ידי כוחות הביטחון שפרצו לחדרו בבית מלון "מנדליי ביי".

מוקדם יותר הבוקר פתח אלמוני באש אוטומטית לעבר קהל המונים שהשתתף באירוע למרגלות בית מלון. האיש ביצע את הירי מהקומה השלושים ושתיים בבית מלון סמוך. היורה נמצא מת בחדרו.

כתוצאה מהירי נפגעו בני אדם רבים ידוע על שני הרוגים ועשרות פצועים. לבתי החולים השונים הגיעו עד כה שבעה עשר פצועים במצב אנוש.

בשל האירוע שדה התעופה המקומי הפסיק את פעילותו ומטוסים הועברו לשדות תעופה חלופיים. ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי לא ידוע לפי שעה על נפגעים ישראלים באירוע.

ובתוך כך, ארגון "המדינה האסלאמית" דאעש קיבל אחריות לפיגוע הדקירה שאירע אתמול בתחנת הרכבת במארסיי שבצרפת בו נרצחו שתי נשים צעירות. משטרת קנדה הודיעה כי החשוד שנעצר בחשד לאירועי הדריסה והדקירה שאירעו במדינה, הוא מוסלמי ממוצא סומלי שביקש מקלט במדינה.



0 תגובות