שרים בממשלה דורשים: תגובה נחרצת נגד איראן | מתעדכן

אתר קול חי 7 Comment on שרים בממשלה דורשים: תגובה נחרצת נגד איראן | מתעדכן

והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם: בחסדי שמיים הצליחו בישראל לסכל את המתקפה שכללה מאות טילים, כטב"מים וטילי שיוט. בישראל מאיימים ומבטיחים תגובה נחרצת. דובר צה"ל לערוץ איראן אינטרנשיונל: "נשיב במעשים, לא במילים". שר החוץ האיראני: "אין כוונה להמשיך בפעולות הגנתיות". טיל פגע בבסיס צה"ל בדרום – נגרם נזק קל. עשרות מטוסים באוויר. צה"ל ערוך להמשך על פי תכנית סדורה. קבינט המלחמה יתכנס לדון בתגובה הישראלית | עדכונים שוטפים

צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת איראן ישראל נפתחה: איראן תקפה הלילה את ישראל במאות טילים וכטבמי"ם – בישראל מאיימים בתגובה חריפה. גורם ישראלי בכיר: התגובה תהיה חסרת תקדים.

בחסדי שמיים הצליחו בישראל לסכל את המתקפה שכללה מאות טילים, כטב"מים וטילי שיוט. האיראנים משגרים מסרים שבכך הסתיים האירוע מבחינתם אך בישראל מאיימים ומבטיחים תגובה נחרצת.

במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום התקבלו קריאות על ילדה שנפצעה מרסיסי ירוט בפזורה הבדואית סמוך לערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה ילדה בת 10 במצב קשה עם חבלת ראש מחוסרת הכרה ומונשמת.

פראמדיקית מד"א זוהר סרבינצקי סיפרה: "סמוך לכניסה לערד חברנו לרכב פרטי שהגיע מהפזורה. במושב האחורי הייתה ילדה כבת 10 מעורפלת הכרה עם פציעה מרסיס בראשה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

בנוסף צוותי מד"א הוזנקו לטפל בכ-20 בני אדם שלקו בחרדה ונחבלו קל בדרך למרחב המוגן.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    ב11:00 גיליתי ששיגרו כטב"מים, מיד התחלנו בקריאת תהילים (סיימתי את הספר ב03:00), כשהדלקתי לרגע את הרדיו התפלאתי מאוד שהשידורים התנהלו כרגיל, הרגשתי שאני חיה ביקום מקביל.

  2. 6

    בחסדי חיל האוויר הישראלי, האמריקאי, הבריטי ואף הירדני!!! בכוח הזרוע ולא בזכות המסתגרים בישיבות!!! שגם בעיתות מצוקה ומשבר לא רואים לנכון לקחת חלק. ההיפך!! עוד תקציבים! וונדליזם וגרימת נזק לרכוש ציבורי כי העזו לדרוש שוויון בנטל! אתם אלו שגורמים לשנאת חינם! לסלידה מהיהדות אף שאין קשר בינכם לבין היהדות אשר מדגישה: " אם אין קמח אין תורה". אתם הם שגורמים לכך שיתרחקו מהדת! את מה שבישלתם תאכלו בקרוב!

  3. 5

    כיהודי מאמין ברור שהקב״ה מרחם עלינו ומצילנו מידם.אבל,זה לא היה קורה לולי היו לנו אנשים עם חזון שונה דע שהביאו לפיתוח מערכות ההגנה חץ 2/3 קלע דוד כיפת ברזל.רק תפילות לא היו עוזרות.תפילה שמצטרפת לעשייה היא הנכונה!!!

    1. דברים אלו הם בגדר אפיקרסות וכפירה. הקב"ה אינו צריך את העזרה של מערכות ההגנה וכ"ש את ה"מוחות" שעומדים מאחוריהם. אכן, עלינו מוטלת החובה להתפלל לפני אדון הכל שיצילנו מכל רודפינו, ב"ה והקב"ה ברחמיו הרבים הצילנו, השליח שעשה זאת הם מערכות ההגנה הלאומיות והבינ-לאומיות; אך לומר בפה מלא כי תפילות לבד לא היו עוזרות – זה אפיקורסות.

    2. זה יהודי מאמין??? עם כל הכבוד, אבל דע לך כי מערכות ההגנה וכו' לא מוסיפות ב"גרוש" לכח שיש לה' יתברך!! והכל זה רק בזכותו ובזכות התפילה! וכל המערכות למיניהם הם רק בגדר השתדלות ותו לא!!!