פיגוע מחריד: אותרה גופתו של הנער שנעדר בבנימין

אתר קול חי 3 Comment on פיגוע מחריד: אותרה גופתו של הנער שנעדר בבנימין

במהלך השבת אותרה במרחב מלאכי השלום גופתו של בנימין אחימאיר, הנער בן 14 שנעדר החל מיום שישי בשעות הבוקר ונרצח בידי ערבים. על פי הממצאים בזירה, בין הנער הי"ד למחבל התנהל מאבק ממושך. במהלך החיפושים אחר הנער הי"ד, הציתו עשרות מתיישבים כלי רכב של פלסטינים. לא דווח על נפגעים באירועים

צילום: TPS
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע מחריד בבנימין: במהלך השבת אותרה במרחב מלאכי השלום גופתו של בנימין אחימאיר, הנער בן 14 שנעדר החל מיום שישי בשעות הבוקר ונרצח בידי ערבים. חקירת האירוע נמשכת וכוחות הביטון ממשיכים במרדף אחר החשודים בביצוע הפיגוע.

בווינט דווח כי על פי הממצאים בזירה, בין הנער הי"ד למחבל התנהל מאבק ממושך. חפציו ופרטיו של הנער הי"ד היו מפוזרים בזירה לאורך מספר מטרים.

גופתו של הנער אותרה באמצעות רחפן של יחידת האיסוף 636 באזור החווה שממנה יצא לרעות את הצאן. מתחקור ראשוני – נראה שהנער נרצח כבר אתמול בשעות הבוקר-צהריים, לא בירי אלא באמצעים אחרים. בזירת הרצח של בנימין אחימאיר הי"ד אותרו סכין ואבן מגואלת בדם.

במהלך החיפושים אחר הנער הי"ד, הציתו עשרות מתיישבים כלי רכב של פלסטינים. לא דווח על נפגעים באירועים.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג מסר: "על אף שהלב דואב ועל אף הכאב והכעס אסור לאף אחד להפר את החוק ולנהוג באלימות. צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל שחוקרים את האירוע יגיעו אל הרוצחים המתועבים בהקדם כפי שהם מוכיחים פעם אחר פעם והם ייענשו במלוא החומרה".

שר הביטחון גלנט לאחר העימותים בין יהודים לפלסטינים בבנימין: ״פעולות נקם יקשו על לוחמינו במשימתם – אסור לקחת את החוק לידיים״.

ראש הממשלה נתניהו: ״הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הי״ד הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. כוחות צה״ל ושב״כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה. אנחנו נגיע אל הרוצחים וסייעניהם כפי שאנחנו עושים עם כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל. צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל מחוז ש״י מבצעים פעילות מבצעית ומודיעינית עצימה בכל המרחב ובכפרים הפלסטינים. אני קורא לכל אזרחי ישראל לאפשר לכוחות הביטחון לעשות את עבודתם באין מפריע, כדי שנוכל לבוא חשבון עם הרוצחים המתועבים וסייעניהם במהרה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הירצחו של הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי״ד הוא עוד הוכחה נוספת שעם המחבלים ותומכיהם אין פשרות, אין משאים ומתנים. אלא רק להרוג אותם, לחזור לסיכולים הממוקדים ערב ערב גם ביו"ש, להעביר את חוק עונש מוות למחבלים, לסגור כפרים ביו"ש, ולמנוע מהם לנוע בכבישים בצירים וסמוך ליישובים ולחוות. הזכות לחיות גוברת על חופש התנועה וההומניות המזוייפת".

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: ״הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי״ד נרצח באכזריות בלתי נתפסת על ידי מחבלים ארורים. הלב שותת והדם רותח. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו ובטוח שכוחות הבטחון ישיגו את המרצחים ויבואו עמם חשבון״.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "עצובים וכואבים עם הבשורה הנוראה על הרצח המתועב של בנימין הי״ד. יש לנו עסק עם נאצים. נאצים בעזה ונאצים ביהודה ושומרון. ככל שנבין זאת מוקדם יותר, ונשכיל לפעול נגד האויב ביד קשה יותר, נצליח להשיב את ההרתעה מול האויב השפל. תנחומים מעומק הלב למשפחת אחימאיר, עם ישראל כולו בוכה ואבל יחד איתכם. אל מול המחבלים המבקשים לפגוע בהתיישבות ובאחיזתנו בחבלי המולדת ובעם ישראל, אנחנו מחזקים במעשים את המחויבות שלנו להתיישבות בכל חבלי ארץ ישראל".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אויה לנו כי "בנימין זאב יטרף בבוקר יאכל עד" ברוך דיין האמת! נקום דם עבדיך השפוך!