המחבל מבריסל חשף: "תכננו לפגוע בנוסעים ישראלים"

    מצלמות האבטחה באזור נמל התעופה תיעדו את מנוסתו של אבריני, שנלכד על ידי כוחות הביטחון הבלגיים ביום שישי האחרון, לאחר שנעלם מאז הפיגוע.
    דוד לזר 1 Comment on המחבל מבריסל חשף: "תכננו לפגוע בנוסעים ישראלים"

    פרטים חדשים עולים מחקירתו של המחבל מוחמד אבריני שהיה שותף למתקפת הטרור בבריסל • אחת המטרות של המחבלים המתאבדים הייתה נוסעים ישראלים באולם ההמתנה לטיסה לתל אביב • "אני לא מסוגל לפגוע בזבוב"

    מצלמות האבטחה באזור נמל התעופה תיעדו את מנוסתו של אבריני, שנלכד על ידי כוחות הביטחון הבלגיים ביום שישי האחרון, לאחר שנעלם מאז הפיגוע.
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחקירתו של המחבל מוחמד אבריני הידוע בכינויו "הגבר בלבן" שהיה שותף למתקפת הטרור בבריסל עולה כי אחת המטרות של המחבלים המתאבדים הייתה נוסעים ישראלים באולם ההמתנה לטיסה לתל אביב.

    על פי הדיווח ברשת BFM הצרפתית אבריני סיפר בחקירתו כי מפקד חוליית הטרור, איברהים אל בקראווי, כיוון את פיצוץ המטענים בשלוש מטרות: אזור ההמתנה לטיסות לארה"ב, רוסיה וישראל.

    למרות הכוונות, בפועל התוכנית השתבשה וכל הנראה אבריני התחרט ונמלט בעוד ששני המחבלים האחרים התפוצצו במקום והרגו 12 בני אדם ופצעו עוד עשרות, לדבריו בחקירתו: "אני לא מסוגל לפגוע בזבוב, לא הקצנתי בדעותיי ומעולם לא ביקרתי בסוריה".

    כזכור, מצלמות האבטחה באזור נמל התעופה תיעדו את מנוסתו של אבריני, שנלכד על ידי כוחות הביטחון הבלגיים ביום שישי האחרון, לאחר שנעלם מאז הפיגוע.

    קודם לכן הוא החליף כמה פעמים את מקום המסתור שלו, חבש פאות ונמנע מלהיראות בציבור וכי את רוב זמנו הוא בילה עם חברו הקרוב סלאח עבד א-סלאם, אחד ממתכנני מתקפת הטרור בפריז.

    כתבנו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר ציין כי גורמי ביטחון ואבטחה ישראליים הרגישו ביום הפיגוע תנועות חשודות ותצפיות על העמדה הישראלית ולכן שינו את מועדי הטיסות לישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שימותו , בשורות טובות לישראל ורעים לישמאעל