מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    יונתן שורק 1 Comment on מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    עמנואל קיבל קריאת גז שגויה וחשבון הגז היה גבוה מאוד. בחברת אלקטרה פאוור הסבירו כי במחצית חודש מרס 2024 פנה אלינו הלקוח וטען כי החשבוניות הללו כוללות חיוב חריג בגז. לאחר בדיקה נוספת מול הלקוח וקבלת נתוני קריאת מונה מעודכנים בוצע תיקון של קריאות המונה והחשבוניות, והוא קיבל זיכוי בגין החיוב העודף לשביעות רצונו

    בלוני גז. ארכיון צילום: פלאש 90
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימנואל מרחובות, שפנה לתיבת התוכנית של 'המוקד הציבורי' בהגשת צבי טסלר וקבל על מחירים גבוהים בתשלום הקבוע על חשבון הגז של חברת 'אלקטרה פאואר' כתוצאת מרישום שגוי של קריאת המונה וכתוצאה מכך הצריכה הייתה שונה והתשלום היה גבוה. "למעלה משלושה שבועות לא היה מענה, כשהגעתי למוקדנית אמרו שיחזרו, לא חזרו. רק רצינו שיתקנו את הטעות" סיפר.

    "רק אחרי שהבנו שלא יהיה מענה, פנינו לרדיו קול חי לעזרה, ומהר מאוד התקשרה אלינו בחורה בשם דיצה ואמרה שהיא לוקחת את הקריאה ומטפלת בזה.

    תגובת אלקטרה פאוור: במהלך החודשים האחרונים נשלחו ללקוח חשבוניות גז המבוססות על קריאת מונה הגז של הלקוח, הן עבור התקופה של נובמבר-דצמבר 2023 ששולמה על ידי הלקוח, והן עבור התקופה של ינואר-פברואר 2024. במחצית חודש מרס 2024 פנה אלינו הלקוח וטען כי החשבוניות הללו כוללות חיוב חריג בגז. לאחר בדיקה נוספת מול הלקוח וקבלת נתוני קריאת מונה מעודכנים בוצע תיקון של קריאות המונה והחשבוניות, והוא קיבל זיכוי בגין החיוב העודף לשביעות רצונו.

    האזינו>>>



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה צריך לפנות לתקשורת בכדי לקבל החזר ???

      מדובר בשיטת מצליח ???