שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    "הרבה משתמשים עכשיו בחוק הזה ככלי לניגוח החרדים אבל הם מכוונים לפירוק הממשלה. אם היינו אצלם בקואליציה הם היו מעבירים אותו": שר הדתות מלכיאלי הערב ב'מהדורה המרכזית': "יש פה גם רצון אמיתי להביא חוק – וגם אנשים שמנסים לגזור הון פוליטי על גב החוק הזה, דבר שאסור לאפשר". על הילולת ל"ג בעומר: "כל גורמי המקצוע נגד קיום ההילולא. הצבא סוגר את המקום וזה הרבה יותר קשוח מהמשטרה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    14:21
    29.05.24
    נתי קאליש No Comments on המשטרה: לא נאפשר את הילולת שמואל הנביא בשל ליקויי בטיחות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    שובר שתיקה: שר הדתות מיכאל מלכיאלי הערב ב'מהדורה המרכזית' נגד נאומו של גלנט בשעות אחרי-הצהריים בו יצא בפומבי נגד עמדת הממשלה: "הדברים הללו צריכים להתברר בחדרים סגורים. יש כל כך הרבה אנשים שרוצים לראות קרעים בתוך הממשלה ואין סיבה לתת להם את זה".

    על חוק הגיוס אמר מלכיאלי: "זה חוק מהותי. לפני שנחליט על תמיכה צריך לקבל את אישור הרבנים. החוק צריך לעבור גם את המשוכה המשפטית. הרבה משתמשים עכשיו בחוק הזה ככלי לניגוח החרדים אבל הם מכוונים לפירוק הממשלה. אם היינו אצלם בקואליציה הם היו מעבירים אותו. הרבה אנשים הסכימו לחתום לנו על דף לבן בתמורה לקואליציה בראשותם".

    "בסוף יש פה גם רצון אמיתי להביא חוק – וגם אנשים שמנסים לגזור הון פוליטי על גב החוק הזה, דבר שאסור לאפשר לאף אחד בגלל שהוא באמת חוק מהותי וחשוב ושנמצא בליבת הישראליות, וכמובן, מבחינתנו, הוא גם נושא דתי. ולכן, הרגישות צריכה להוביל".

    על הבחירות לרבנות הראשית: "עושים את המקסימום להגיע להבנות עם כלל המפלגות".

    ועל הילולת ל"ג בעומר: "כל גורמי המקצוע נגד קיום ההילולא. הצבא סוגר את המקום וזה הרבה יותר קשוח מהמשטרה. פיקוד העורף לא מחפש להחמיר סתם, את ההילולא בנתיבות קיימנו כי זה התאפשר. עכשיו אין בכלל סיכוי. משרד הדתות יתמוך בהדלקות ומעמדי ל"ג בעומר בקהילות וחצרות הקודש בכל הארץ, במקום להגיע למירון".

    ולסיום, הילולת רבי מאיר בעל הנס בטבריה: "כבר חודשים ארוכים נערכים במשטרה לקיום ההילולא בצורה בטוחה. לא התפשרנו על קוצו של יו"ד אבל בעזרת ה' תהיה הילולא גדולה ומכובדת".



    0 תגובות