נחמן שי: "הטלת עוצר בשכונות הערביות יהווה הוכחה שהעיר מחולקת"

ישראל פריי 2 Comment on נחמן שי: "הטלת עוצר בשכונות הערביות יהווה הוכחה שהעיר מחולקת"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נחמן שי העניק הערב ראיון ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' ובו התייחס למצב הביטחוני: "קיימת בעיה קשה של הסתה החותרת תחת אושיות קיומה של מדינת ישראל. נגד הסתה לא חוקית אפשר ורצוי לפעול בכל האמצעים. אם התנועה האיסלאמית מסיתה בתחומים האלו, זו עילה להוציא אותה מחוץ לחוק".

ח"כ שי התייחס להסתה ברשתות החברתיות: "הרשתות החברתיות הם עולם פתוח. לא נהיה הראשונים והאחרונים שלא יכולים להתמודד מול האתגר שהן מציבות. בתחילת העשור הנוכחי קרסו סביבנו מדינות ערביות בעקבות מהפכות שהחלו ברשתות החברתיות. אנחנו כמדינה דמוקרטית, אנחנו וודאי לא נוכל להתמודד עם זה. היית רוצה שנפסיק את ווטסאפ?! שנשבית את פייסבוק?! מה שכן אפשר זה להיכנס פנימה, לעקוב אחר הנכתב ברשתות, לבדוק את האנשים, מי המסיתים ואני יודע שהמשטרה מעורבת בזה".

על הרעיון שעלה היום להטיל סגר על שכונות הערביות הגיב שי: "לא נחלק את ירושלים. הרעיון להטיל סגר על השכונות ערביות הוא ההוכחה שהעיר בפועל מחולקת. זה דבר שנוגד את האידיאולוגיה של הממשלה. גם בפועל הרי אנשים עוברים מצד לצד. היום הייתי בבית חולים, ראיתי ערבים וערביות, אי אפשר לחצות את העיר. להטיל עוצר בתוך תחומי המדינה?! אתה מבין מה המסר שייצא לעולם?! הרי זה יקרה רק ביישובים ערבים, לעולם הרי זה לא יקרה אצל יהודים".

"היום הייתה קפיצת מדרגה, עד עכשיו הייתי משוכנע שמדובר במקרים בלתי מאורגנים. היום נראה שהייתה יד מכוונת, וזה לובש אופי של תאי טרור. יש יד מכוונת ומתכננת. באופן אבסורדי, למרות שזה עלול לגרום לפגיעה חמורה יותר, אני משוכנע שזה יוביל לחשיפתם ע"י השב"כ וכוחות הביטחון".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תירוצים. תירוצים. העם לא ישכח ולא יסלח אם לא יטילו הסגר על מזרח ירושלים!
    ביבי, ראה הוזהרת!

  2. 1

    מטומטם, מבלבל ת'שכל, בגלל אידאולוגיה שירושלים תראה יותר מחולקת אז לא לעשות עוצר זה חיי אדם!
    בנדיט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!