מטיילים בדרום? קובי פינקלר עם 23 הצעות

קובי פינקלר No Comments on מטיילים בדרום? קובי פינקלר עם 23 הצעות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרום

פסטיבל קיץ בקיבוץ יד מרדכי
במהלך חודש אוגוסט יפתח קיבוץ יד מרדכי את שעריו למשפחות המעוניינות בבילוי מהנה לכל הגילאים. יום שלם של פעילויות חווייתיות, יצירתיות וחינוכיות ממתין למבקרים בימים שלישי, שישי. מוסיקה ושחקנים מחופשים לדבורים ולדבוראים יקבלו את פני הילדים ויזמינו אותם לחוויה מתוקה בקיבוץ. לפרטים נוספים: 08-6720559 | 052-3923104

לבקר את אברהם בלילה
מרכז המבקרים הבינל״א באר אברהם ומתחם הקטר 70414 יהיו פתוחים ביום חמישי, 30.7.15 עד השעה 22:00 כחלק מאירועי לילה לבן בב״ש.

פארק קרסו למדע
מגוון רחב של פעילויות מדע, סדנאות יצירה, ניסויים מדעיים, תערוכות ומייצגים. ארק קרסו למדע הוא מתחם חוויתי ולימודי של משחקים בנושאי מדע וטכנולוגיה, שהוקם בראשית יולי 2013 בעיר העתיקה בבאר שבע. הפארק משתרע על שטח עצום של כ-17 דונם, בו פרושות 11 תערוכות במתחמים חווייתיים ומעוררי השראה, לצד מתקני ענק המוצבים במרחבים ירוקים.

לילות מדבר
מתי בפעם האחרונה גלשתם בחולות המדבר בשעות הלילה או יצאתם לסיור שקיעה מדברי? תיירני הנגב, מציעים לכם לבלות וליהנות מלילות הקיץ הנעימים בנגב מבלי לסבול מהשמש הקופחת. בקיץ הזה תוכלו ליהנות ולבלות בפסטיבלים, אירועים ופעילויות שיתקיימו בעיקר בשעות הערב והלילה. זה הזמן להגיע לנגב ולהתרשם מנופים עוצרי נשימה בשקיעה, ממזג אוויר חלומי ומהרגשה שהמדבר פרוש בפניך ואיתו אפשרויות בלתי מוגבלות.

החווה של חוה בחפץ חיים

אין כמו בעלי החיים ההולכים על ארבע, העופות והזוחלים למיניהם השונים, כדי לרומם מצב רוח כל שהוא. כל טיול לגן חיות כל שהוא, לפארק שבעלי חיים מצויים בו בצורה או אחרת מביא עמו את הנופך המיוחד לו. פינה נחמדה חדשה וישנה זו לצד זו "החווה של חוה" בקיבוץ חפץ חיים.

סיפורם המיוחד של בעלי החיים בחווה שובה את הלב. באחת מפינות החמד בחווה (וכמוה יש רבות) ניתן להבחין בשקנאי הגדול. זהו שקנאי מתורבת שההוראות הניתנות לו נשמעות כמו הוראות הניתנות לילד קטן.

מגוון אדיר של בלי חיים, בעלי כנף, זוחלים, בהמות, עופות מים וחיות בר ממלאים כל פינה.
המרכז הזואולוגי באבו כביר תרם אף הוא את תרומתו למקום והביא לכאן עשרות בעלי כנף דורסים כולם פגועים על מנת שכאן יטפלו בהם בצורה הטובה ביותר.

באר שבע: סדנא חדשה למדעי הגלידה
היכן המציאו את הגלידה? מי היה הראשון שהגה את הרעיון? באיזו טמפרטורה רוקחים וכמה זמן זה לוקח? על שאלות אלה ואחרות תוכלו לקבל מענה בסדנא ייחודית של גלידה באר-שבע בפארק קרסו למדע. בסדנא שאורכה כ-30 דקות ילמדו המשתתפים על ההיסטוריה של הגלידה, ממה היא עשויה, כיצד מכינים אותה, על תהליך ההקפאה המיוחד ועוד,

מוזאון הנגב לאמנות
סדנאות יצירה לילדים במוזאון הנגב לאמנות ובמוזאון האסלאם. הסדנאות מיועדות לגילאי 5-12 וילוו בסיור מודרך בתערוכה. בימים אלה, מוצגת התערוכה "סיפור על נייר" במוזאון הנגב לאמנות והתערוכה "קשרים" במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח.

הערבה

"לגעת באדמה" – אקולוגיה מעשית כדרך חיים – לוטן
קיבוץ לוטן – הקיבוץ הכי אקולוגי במדינה, מזמין אתכם להצטרף לסדנה אקולוגית מעשית כדרך חיים. חוויה בת שבועיים ובה טבע, קהילה וקיימות, בשלושה מחזורים.
משתתפי הסדנה יתארחו בקמפוס האקולוגי הייחודי, ייתנסו בבניה באדמה, גינון אורגני וטכנולוגיות אלטרנטיביות.

"דיסק-גולף" –
כמו גולף…… במקום כדור, בורות ומקלות, פריזבי ומטרות בצורת סלים.. בואו ליהנות עם כל המשפחה ממשחק ה"גולף" כשהמטרה לסיים את "מסלול הסלים" בכמה שפחות זריקות פריזבי. נפגשים בכניסה ל"אקו-כיף", מקבלים הדרכה חינם ו…. מתחילים לשחק. פריזבי ניתן להביא מהבית, לשכור בתשלום סמלי או לרכוש במקום. המשחק מסתיים בבית התה, מוזמנים לעצור להתרעננות, קפה ועוגה או ארוחה קלה. לפרטים נוספים והזמנות – 054-9799030

לילה רטוב ב"חאן דרך הבשמים" – צופר
חאן דרך הבשמים – חאן אירוח בסגנון בדואי מדברי מזמין אתכם ליהנות מהלילות הנעימים בערבה בבריכות המים התרמו מינראליות. בואו לבלות עם חברים, באירוע פרטי או לחגוג עם המשפחה הקרובה בבריכה פרטית.

ללטף תנין ב'קרוקולוקו' – חוות התנינים, עיר אובות
בואו ללטף תנין. בחוות התנינים הגדולה בארץ ובה כ-2,000 תנינים, הבוגרים שבהם מגיעים לאורך של 5 מטרים, והקטנים בוקעיםבימי הקיץ מהביצים.
סיור מודרך המתאים לכל גיל מאפשר להכיר את התנינים ואורח חייהם, וגם ללטף תנין תינוק.
עצירה איכותית מומלצת בדרך לאילת או בחזרה, ממלונות ים המלח או בנופש בערבה.

מרכז וידור – חלון לחקלאות – חצבה
מרכז המבקרים "חלון לחקלאות" מזמין את אורחי הערבה להכיר את החקלאות והעוסקים בה, התושבים והתיירות באמצעות סרט תלת מימד, סיור היכרות עם הפיתוחים החדשים בחממות התצוגה וביקור בחלל אינטראקטיבי חווייתי לכל המשפחה.

מבשלת "בירה ערבה" – צוקים
חמישי, חודשים יולי ואוגוסט החל מהשעה 21:00
מבשלת "בירה ערבה הממוקמת בכניסה ליישוב הציורי צוקים, מזמינים אתכם אורחי הערבה ליהנות מסיור חווייתי הכולל טעימות של בירה מקומית המיוצרת במקום.
למעוניינים, ניתן לרכוש בירה מסוג קצרה בלונד, ענבר וכהה במקום.
לפרטים נוספים והרשמה – 052-7202301

מוזיאון הדבורה – מכוורת פורת – עין יהב
להכיר וללמוד על עולמן של הדבורים דרך מיצג מרהיב של פסלים, צילומים, כוורות שקופות, צפייה בסרט מרתק על חיי היום יום של הדבורה וכמובן טעימות מדבש המדברי והטבעי של "מכוורת פורת".
בנוסף, הצצה אל גלריית הפסלים של האמנית המוכשרת צ'צ'ה פורת וביקור ב"מושבוץ" – מחווה והכרה של עין יהב הישנה.

פארק הצפרות גם בקיץ
פארק הצפרות בצומת אילות מזמין את הנופשים בערבה ובאילת לביקור עצמאי בפארק, להתרשם מהסיקסיקים והתמירונים המהלכים עם אפרוחיהם על גדת בריכת המים, אנפות ממינים שונים ואם יתמזל המזל נזכה לראות את הבז השחור החותך את השמיים במהירות כדי ללכוד סנוניות חופיות.
הכניסה חופשית.

מרכז המבקרים – בית האלוורה
בביקורכם בערבה על תחמיצו את בית האלוורה.
מרכז מבקרים וחנות מפעל של מוצרי JUST ALOE, מוצרי טיפוח ובריאות, ממטע האלוורה היחידי במזרח התיכון!
לקבוצות – סיור ללא תשלום בתאום מראש המספר את סיפור ההתיישבות החלוצית בערבה, חקלאות מתקדמת ותצפית מרהיבה על האזור.

משחק ניווט מדברי – נוף צוקים
תאריכים – חודשי יולי ואוגוסט בשעות הנעימות של היום
משחק לכל המשפחה המשלב טיול רגלי בנוף המדבר, יחד עם גיבוש קבוצתי, המצריך חשיבה פשוטה ויכולת ניווט בסיסית.
המשחק מתאים גם לקבוצות גדולות. וניתן לשחק את המשחק בעברית ואנגלית.
היציאה למשחק ממתחם הצימרים היוקרתיים של "נוף צוקים".
בתאום מראש ובתשלום.

ארכיון תמנע
רכסים שלמים מוארים בתאורה מדהימה ומעצימים את חווית הסיור, התאורה מביאה בפני המבקר את סיפורי המקום בטכניקות מיוחדות במינן של משחקי אור וצל על רכסי ענק. צלליות אור ודמויות מהמיתולוגיה המצרית מוקרנות על ההרים ומספרות את סיפורם של האלים המצריים וכורי הנחושת בתמנע ואת החיים בלילה. חוויה לילית בלתי נשכחת מנופי בראשית. האתרים המוארים בלילה: גבעת בורג המוארת בתאורה סולרית, גבעת העבדים, הפטרייה, עמודי שלמה, הספינקס ועוד. את הסיורים יש לתאם מראש טלפונית.

אילת

פארק המצפה התת ימי- חוויה לכל החיים
"עולם הכרישים" בריכת הכרישים הגדולה במזרח התיכון – חוויה יחודית יוצאת דופן. הביקור נפתח באולם חשוך, שבקצהו חלון ענק 4 /10 מ' עוצר נשימה המחדיר פנימה אור כחלחל וענוג המשקיף על בריכה בגודל של 575 מר'. הבריכה מאכלסת 18 כרישים, חתולי ים, עטלפי ים ואלפי דגים מרהיבים החיים בהרמוניה מושלמת ביחד.
את הבריכה חוצה מנהרה שקופה שהמבקרים שעוברים בה ורואים את הכרישים ממש במרחק נגיעה. כאילו צללו לצידם בים.
להשלמת החוויה הוקם מתחם אינטראקטיבי מודרני וחוויתי הכולל משחקים לילדים ולמבוגרים, סרט, בריכת "ביבי שארק", אמפיתיאטרון הפונה לחלון ענק ועוד.
מה עוד ניתן לעשות בפארק המצפה התת ימי?
המגדל (המצפה) – החלון שלך לים סוף המאפשר למבקרים הצצה לעולם התת ימי הצבעוני והמרתק.
האקווריום שונית ים סוף, בריכת צבי ים, מוזיאון דגים נדירים – תצוגה של אלפי דגים נדירים ביקתת האמזונס ומופע פתיחת צדפות.

אתונות במדבר – טיולי כרכרות במדבר הרי אילת
חוות הגמלים אילת מזמינה את המבקרים בעיר הדרומית לחוויה מדברית – משפחתית בלתי נשכחת!
יש דרכים רבות לחוות את המדבר! כשנוף הררי קדום חולף לעינך וצהלות השמחה והגיל נשמעות מכל עבר, כרכרות חמורים – בנהיגה עצמית, זו הדרך לטיול חוויתי, שמח, מלא אדרנלין והתרגשות במדבר!
מסלול הטיול יוצא לנחל שלמה ונחל צפחות וכולל אירוח קל בשטח (פיתות בדואיות הנאפות על סאג', לבנה ותה).

פארק החבלים – אקשן בגבהים שאתם לא מכירים!
פארק החבלים של חוות הגמלים אילת מזמין אתכם לבילוי יחיד מסוגו בארץ שכולו הרפתקת גבהים מעוררת אדרנלין. בין מדבר לשמיים, האקשן מרגש כפליים- עולים, משתלשלים, זוחלים, מטלטלים, נתלים, מבלים- והכול על חבלים. אז למה אתם מחכים?!כ- 700 מטר של מסלולי אקשן ב- 3 רמות קושי: נדנדות, אומגות, רשתות טיפוס, מעברי אתגר תלויים, גשרי חבלים ואפילו אופניים על חבלים.

ספארי גמלים
טיולי גמלים אותנטיים בנוף מדברי עד קצה האופק.
להשאיר את השגרה מאחור, להתמסר לאוויר הצלול ולשקט המופלא, לקחת נשימה עמוקה ולנוע לקצב צעדיה הרכים של הנאקה.
אנו מזמינים אתכם לבחור בין מגוון מסלולי רכיבה, באורכים שונים, היוצאים מהחווה בשעות קבועות.
מסלול רכיבה של כשעתים, במעלה נחל שלמה וצפחות, הכולל אירוח קל בשטח. טיול "שקיעה" מתקיים (כמו השקיעה) פעם ביום, בשעות אחר הצהריים. זמני היציאה שלו משתנים בהתאם למועד השקיעה לכן חשוב ליצור קשר ולתאם את הגעתכם מבעוד מועד.

" טופ 94 – פארק אתגרים אילת"
פארק חבלים תלוי בגובה 19 מטרים| המקפצה הינה חוויה בלתי נשכחת המשלבת טיפוס וקפיצה| המדרגות מתקן מאתגר לאמיצים בעלי שיווי משקל| סנפלינג לחובבי טיולי שטח , גלישה מגובה 23 מטרים| הצוק הינו צוק טיפוס יחיד במינו בישראל, המדמה את הרי אילת| מתחם קירות טיפוס ייחודי ברמה בינלאומית| בולדרינג המנהרה המרופדת בקירות טיפוס, לילדים ומבוגרים כאחד| מיני בנג'י קפיצה חופשית מגובה 23 מ'| חץ וקשת מקצועיים- ירי וקליעה למטרה במטווח חדשני| פיינטבול בשיטת לוחמה בשטח בנוי, עם גשר פיקוד עילי| קארטינג מסלול באורך 250 מ' , חדש ומאובזר בלוח תוצאות ממוחשב. ( מגובה 1.35 מ' )

אגם המזרקות
מזרקה חדשה שנחנכה בצמוד לפארק התיירות , נותנת גם מענה ומשב רוח קריר משהו, גם מים וגם מוסיקה. המזרקה המוזיקלית כוללת טכנולוגיות ואפקטים חדשניים שאינם מוכרים בעולם ואשר פותחו על ידי החברה במיוחד עבור המזרקה באילת. המזרקה מופעלת בשטח כולל של כ-1,500 מ"ר.מופעי המזרקה מורכבים מכ-350 מתזים במופעי מים שונים, המוזנקים לגבהים של החל מ-10 מטר ועד ל-30 מטר! סילוני המים מוארים ע"י כ-400 פנסי לד צבעוניים ובעוצמות גבוהות במיוחד.

ואם בכך לא די לצדה של המזרקה נחנך גם מתחם הסקייטפארק אקסטרים, הכולל מסלולי פעלולים מקצועיים ומקורים, ברמה בינלאומית במטרה לארח תחרויות בינלאומיות. את היוזמה הובילו עיריית אילת ומשרד התיירות בביצוע החברה הממשלתית לתיירות.



0 תגובות