מטיילים בירושלים או יו"ש? קובי פינקלר עם 24 הצעות

קובי פינקלר 2 Comment on מטיילים בירושלים או יו"ש? קובי פינקלר עם 24 הצעות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ירושלים ויו"ש

רחוב המטריות הגיע לישראל
לאחר שעיטר רחובות רבים ברחבי העולם, פרויקט רחוב המטריות הגיע לישראל. למעלה מ-1,000 מטריות נפרסו מעל ראשי העוברים והשבים והן מקשטות את מדרחוב יואל משה סלומון ההיסטורי בירושלים.

תיאטרון הקרון מציג: הצגות לילדים
ערוץ הקדרון חותר ומפריד בין עיר דוד לבין הר הזיתים היה במשך דורות הגבול של ירושלים הקדומה. בימי בית שני נחצבו בקדרון מצבות קבורה מפוארות ומרשימות המוכרות כיד אבשלום, קבר זכריה וקבר בני חזיר, בואו אתנו לחוויה מרתקת בנוף עתיק עוצר נשימה בינות אתרים המספרים את סיפורו של הקדרון ותהינו מהצגה למרגלות יד אבשלום ומצללי ניגון אותנטיים.

פסטיבל 'חוצות היוצר – ירושלים'
למרגלות חומות העיר העתיקה, תחת כיפת השמיים סמוך לבריכת הסולטן יפתח ב-3 באוגוסט הפסטיבל הבינלאומי חוצות היוצר-ירושלים בסימן חגיגות 40 שנה. הפסטיבל, שהפך למסורת במשך 4 עשורים, יחגוג השנה ובגדול ויארח את מיטב הזמרים והמוסיקאים הישראלים לצד הצגות ומופעי ילדים מוכרים, עשרות אמנים מהארץ ומהעולם: המזרח הרחוק, דרום ומרכז אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה – שיציגו את יצירותיהם ביניהם: ציירים, תכשיטנים, מעצבים, פסלים ועוד.

פארק ירושלים- חדש: סיורי אופניים
הפארק הגדול במדינה שעוטף את העיר מצפון דרך מערבה ועד דרומה. הפארק כולל 4 יחידות נוף שונות השולחות מעין אצבעות ירוקות אל תוכה של העיר .
נופי הפארק מאפיינים את ירושלים : טראסות עתיקות מרהיבות, מעיינות שחלקם זעירים וחלקם שופעים, מערות ומחצבות עתיקות ואפילו סכר שבחורף משווה לנוף מראה שוויצרי.
החוט המקשר בין כל 4 היחידות המרכיבות את הפארק הוא מסלול אופניים שרובו סלול כיום והוא עתיד להקיף את כל העיר . מסלול זה נוח לרכיבה משפחתית ומאפשר, לצד רכיבה מהנה, גם להתרשם וליהנות מנופי ירושלים הייחודיים.

"ממלכת הדינוזאורים" מתעוררת בגן הבוטני בירושלים
"ממלכת הדינוזאורים" -קמה לתחיה הקיץ, בגן הבוטני בירושלים. הסופרזאורוס, טירנוזאורוס, רנזאורוס ועוד למעלה מ-40 דינוזאורים ממינים שונים בגודל אמיתי, המתנשאים עד לגובה של כ-13 מטר, מוצבים בשטחי הגן בין עצים וצמחים בסביבתם הטבעית, כל זאת בלי לחזור אחורה בזמן!!
החל משעות הערב יוארו הדינוזאורים בתאורה ייחודית , שעוצבה במיוחד.תערוכת "ממלכת הדינוזאורים" בגן הבוטני, יוצרת מפגש מרתק בין 7000 מינים שונים של צמחים לבין דינוזאורים בגודל "טבעי", מרשימים מאוד, שזזים, משמיעים קולות, מקסימים את כל הגילאים, ויוצרים חוויה עוצמתית וייחודית.

מוזאון ארצות המקרא
מוזאון לעתיקות ולהיסטוריה. המוזאון נחשב למוזאון היחיד בעולם המציג מנקודת מבט תנכ"ית את ההיסטוריה של ארצות ועמים הנזכרים בתנ"ך דוגמת הבבלים, הפרסים והמצרים. בתערוכות הקבע מוצגים אלפי פריטים הפורשים אלפי שנות היסטוריה, משחר האנושות ועד לראשית הנצרות, המהווים יחדיו את אחד האוספים החשובים והמרתקים בתחום.

מוזיאון המדע
מיוזיקה Musica קיץ של מוזיקה וכיף במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים עם תערוכה אורחת מגרמניה של האמן ובונה המוצגים מיכאל ברדקה. למעלה מ – 60 מוצגים שבנויים מחומרים מצויים ופשוטים, מוצגים שמעוררים סקרנות ורצון להתנסות וליצור כלים ומוזיקה כאחד, מוצגים שמעודדים הבנה אינטואיטיבית של עקרונות מוזיקליים כמו: קצב, גובה צליל, מרחקים בין הצלילים ועוד.

המוצגים בתערוכה עשויים צינורות ביוב גדולים, אבן, עץ, זכוכית או פלסטיק, והמבקרים מקישים עליהם, לוחשים לתוכם, טובלים אותם במים, משנים את גודלם וצורתם – ויוצרים מגוון רחב של צלילים. כל המוצגים מזמינים משפחות עם ילדים צעירים לגעת בהם, להפעילם, לנגן וליצור את המוזיקה שלהם, ללא צורך בידע מוזיקלי קודם. התערוכה המתוכננת פונה למגוון רחב מאד של קהלים, והיא מעודדת לא רק התנסות עצמית אלא גם שיתוף פעולה ועבודת צוות.

עיר התנ"ך בסינמה סיטי ירושלים
על פני שטח של 4400 מ"ר, ממוקמת "עיר התנ"ך" המציגה למעלה מ- 62 מיצגי ענק גדולים ומרהיבים, ממגוון סיפורי התנ"ך המוכרים והאהובים – אדם וחווה, נח והמבול, מגדל בבל, עקדת יצחק, משה בתיבה, יעל וסיסרא, דוד וגולית ועוד. אחד המונומנטים הבולטים הינו תיבת נח הגדולה בעולם – 30 מ"ר אורך, 10 מ"ר רוחב בשטח כולל של 300 מ"ר ובגובה של 6 מטר. בתיבה מוצגים זוגות החיות שעלו לתיבה בגודל טבעי.

קיץ מעולם אחר במוזאון מגדל דוד

סיור בין ערביים על חומות העיר, ממגדל דוד ועד הכותל המערבי, המשלב שירים, אגדות וסיפורים על מקומות ואנשים משני צידי החומה.

גבעת התחמושת
היכל ההנצחה הראשון והיחיד לחללי מלחמת ששת הימים בירושלים.

ההיכל ממוקם במכלול הכניסה לאתר גבעת התחמושת תוכנן ועוצב באופן שונה מאשר נהוג במקומותינו. השקתו מסכמת מסע בן שנתיים של צוותים מיוחדים מטעם גבעת התחמושת.

יו"ש

תיירות גוש עציון
חבל ארץ מרתק הממוקם קרוב מאוד למרכז הארץ, משלב בתוכו מגוון אתרי תיירות ותוכן, מסלולי טיול ומסעדות משובחות ומהווה פנינה תיירותית בגובה ההר.

חזיון האור קולי וביקור במוזיאון העדות – כפר עציון
סיפור גוש עציון- מיצג אור-קולי ואתר הנצחה המספרים את פרשת הגבורה של מתיישבי גוש עציון- ההתיישבות והמערכה במלחמת העצמאות הממחישים את הדרמה רבת העוצמה שהתחוללה במקום.
02-9935160

בית קפה החממה
בית קפה החממה , הוא בית קפה חלבי הצמוד לחממת שתילים ופרחים ייחודיים העתידה להיפתח בסוף שנת השמיטה.בבית קפה תפריט ייחודיי ומגוון,התפריט כולל ארוחות בוקר עשירות, סלטים מיוחדים ורעננים, מגוון פסטות, כריכים, פיצות ופוקאצ’ות.קינוחים עשירים ומפנקים.

אמת הביאר – מערכת מים מפוארת
אמת מים תת קרקעית מימי בית שני אשר נבנתה ע"י המלך הורדוס על מנת לספק מים לירושלים ולבית המקדש. מסלול רטוב ומהנה במנהרה תת קרקעית שעומקה 12 מטר ואורכה 60 מטר.

חוות ארץ האיילים
מתחם פעילות אתגרית לימי גיבוש ואתגר. באתר מתחם ספורט אתגרי: קיר טיפוס, פארק חבלים, באנג'י טרמפולינה, נדנדת °360 והאומגה הארוכה ביותר בארץ!! רכבי ספארי פתוח ( עד 34 מקומות בכל סבב). מתחם לקטנטנים הכולל מתקני פעילת, אומגה, חי- בר גדול ומגוון פעילויות לאירועי חברה משפחתיים. אפשרות גם ללינה באוהלים קבוצתיים 02-5709768

מרכז חוויות-גן חי טיפולי
סיור מודרך לקבוצות בגן חי ייחודי המשלב מפגש חוויתי עם עולם החי ככלי חינוכי וכסיוע טיפולי. כניסה לכלובים ומגע בלתי אמצעי עם החיות, האכלת בע"ח, רכיבה ועוד.
במקום סיור מרתק בו נבין את מהותו של התהליך הפסיכותרפויטי באמצעות בעלי החיים

יקב לביא
מפעל לייצור ליקרים – נשמע את סיפורם של מקימי יקב לביא ונלמד על תהליך ייצור הליקר. נטעם ממגוון הליקרים הייחודיים במקום , נמלא בקבוק ליקר ע"י מכונת מילוי ונצפה בתהליך המכני של סגירת הבקבוק והדבקת התוית.

טרקטורוני גוש עציון
חווית שטח המשלבת קטע מוטורי מאתגר יחד עם התחברות לטבע הקסום והארץ ישראלי של גוש עציון. טיולי מדורך על גבי טרקטורונים זוגיים או משפחתיים במגוון מסלולים, הכוללים עצירה להסברים ולתצפיות.

ליאור ג'יפים /סופה במדבר
טיולי ג'יפים בגוש עציון ומדבר יהודה (8 מקומות). סיור מודרך כולל עצירה לתצפיות. ניתן לשלב הפעלות שטח, ארוחות שטח וכו'.
יצירת קשר: ליאור ג'יפים- 054-8006920 [email protected]

חווית צומת
אנימציה תלת מימדית, מודלים אינטראקטיביים, התנסות פעילה, ילוו את המבקרים, צעירים ומבוגרים כאחד, במסע שבו יתוודעו לאופן בו הלכה וטכנולוגיה משתלבים יחד בחיינו המודרניים. כמה מהנושאים הרבים שיחקרו בחדר הרצאות במכון צומת: ציוד בטחוני, שיטות מיוחדות לבישול בשבת, אנרגית שמש, אמצעי הגברה והקלטה, ניידות לנכים.

פיינטבול ומטווח ירי
במטווח ניתן ליהנות מפעילות הכוללת: תצוגת ירי, התנסות מודרכת בירי, פיינטבול ODT ועודבית ספר שדה כפר עציון – הדרכת טיולים, הסעדה, צימרים, אכסניית נוער, מאהל בדואי וארגון חבילות טיולים ומורי דרך – 02-9935133

הר חברון- יום ט"ו באב
"צעדת אלעזר" פותחת למטיילים את שבילי הר חברון; השנה לראשונה יתקיימו במקביל ארבעה מסלולים שונים.

בנימין

יקב פסגות
יקב פסגות הינו היקב היחיד בארץ המשלב ערכים, תנ"ך, נוף ויין. במקום מרכז מבקרים מרשים ומעניין המשלב הסבר על דרך ייצור היין מלפני 3000 שנה ועד היום, חוויה ייחודית לכל המשפחה, כולל משחק טריויה מעניין, הסבר על אזור מטה בנימין וכמובן גם טעימות יין וגבינות.

שומרון

מערה שנבנתה בתוך בונקר ירדני וחודשה ע"י אמנים מסוסיא, שבה ניתן לצפות בחזיון אור קולי החושף 3000 שנות היסטוריה של השומרון ובין השאר את יישובי צפון השומרון שנעקרו בתוכנית ההתנתקות.

המקום הוקם ע"י מועצה אזורית שומרון, מדרשת שומרון וכן מרכז קטיף. ניתן להגיע לצפות בחזיון האור קולי בתיאום מראש אצל מדרשת שומרון בטלפון: 09-8841359

תיירות שומרון מציעה לציבור הרחב סיורים ללא תשלום ובהרשמה מראש.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הסינמה סיטי לא מתאים לאנשים יראי ה'- נזם זהב באף חזיר!!!!!!!!!!!!!!
    כמו כן מוזאון ארצות המקרא מלא בכפירה ובפסלים ללא לבוש!!!!!!!!!!!

  2. 1

    חבל מאוד שמעודדים מקומות מחללי שבת!!!! רוב המקומות שהצעתם פה מחללי שבת !!! אל תשכחו שממש לא מזמן (בזמן השואה) אנשים מסרו נפש כדי לא לחלל שבת ואפילו כשדובר על איסור מדרבנן…. נכון, מעיקר הדין אין איסור הלכתי ללכת למקום מחלל שבת, אבל גם מספר תורה שנשרף אין איסור הלכתי להדליק את הסיגריה, מישהו יעשה את זה?????? חבל שאנחנו עסוקים בהנאות הפרטיות שלנו ולא חושבים על חילול ד' שנגרם בזה שרואים חרדים ודתיים מגיעים למקומות הנ"ל משלמים להם כסף ונהנים מחילול שבת!אז למה שישנו משהו?!?!??!