השב"כ מפרסם: הדריסה באל ערוב – פיגוע טרור ולא תאונה

    קובי פינקלר | צילום: דוברות הר חברון 1 Comment on השב"כ מפרסם: הדריסה באל ערוב – פיגוע טרור ולא תאונה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי בסיוע צה"ל ומשטרת מחוז ש"י/יח' הפח"ע , עצרו לפני כשבועיים את המאם ג'מאל בדוי מסאלמה, כבן 23, פעיל חמאס, תושב הכפר בית עוא שבאזור חברון.

    מסאלמה נעצר בחשד למעורבות בפיגוע הדריסה בסמוך לאלערוב ב-5 לנוב' 14', שכתוצאה ממנה נפצעו שלושה חיילי צה"ל בדרגות פציעה שונות.

    בחקירתו בשב"כ הודה מסאלמה כי דרס את החיילים כחלק מפיגוע אותו תכנן, לדבריו כתוצאה מהמצב בשטח, בהשראת פיגוע הדריסה בירושלים שהיה באותו היום, ותמונות ממבצע "צוק איתן". בנוסף, הודה בתכנון פיגועים נוספים טרם מעצרו. מסאלמה ביצע שחזור של הפיגוע.

    מסאלמה ניסה בתחילה להסוות את הפיגוע כתאונת דרכים אולם לאחר חקירה הודה כי מדובר בפיגוע. כמו כן הודה כי מזה תקופה גמלה החלטה בליבו לבצע פיגוע על חיילים.

    בימים הקרובים צפויה הגשת כתב אישום כנגד מסאלמה ע"ר העבירות המיוחסות לו.

    מוקדם יותר היום גורם צבאי רשמי הכחיש את העובדה שצהל הודיע למשפחות החיילים שנפגעו סמוך לאל ערוב שמדובר בפיגוע ולא בדריסה ואומר כי החקירה טרם הסתיימה וכי נבדקים כיוונים שונים.

    "מחובתנו לעדכן את המשפחות כיון שמדובר בחיילים ובאזור המצוי בשליטה צבאית, אבל גם בשעה זו איננו יכולים לקבוע בוודאות כל קביעה למרות שיש התפתחויות בפרשה. השב"כ הוא שמנהל את החקירה וכל עוד הם לא יוציאו הודעה או סיכום אין כל קביעה צבאית שאכן מדובר בפיגוע. גם בשבכ מסרבים לאשר או להכחיש ואומרים שהחקירה טרם הסתיימה ומפנים אצבע מאשימה לגורמים הצבאיים שהוציאו הודעה מסכמת כאילו מדובר בפיגוע ודאי. אמר הגורם, אולם כעת מתברר שמדובר בפיגוע.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל מה שקורה עם הערביים זה מכוון הם לא כאלה תמימים….