5 ישראלים נפצעו במצרים; פונו ליוספטל במצב קל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 5 ישראלים נפצעו במצרים; פונו ליוספטל במצב קל

    חמישה בני משפחה ישראליים נפגעו בתאונה בשטח מצרים והובאו לחבירה על ידי אמבולנסים מצריים עם צוותי מד"א במעבר טאבה סמוך לאילת. הפצועים פונו לבי"ח יוספטל 5 פצועים במצב קל, בהם: גבר ואישה כבני 40 ו-3 ילדים בגילאי 8, 11, 13

    צילום: דוברות מד"א
    13:50
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on את לא לבד: איך נחלצים ממערכת יחסים לא בריאה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת דרכים עם מעורבות חמישה נפגעים ישראלים בטאבה מצרים: דוברות איחוד הצלה מסרו לפני שעה קלה על כי חמישה נפגעים באורח קל עד בינוני מטופלים על ידי מתנדב איחוד הצלה אשר שהה בחופשה בטאבה שבמצריים.

    מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 13:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על 5 בני משפחה שנפגעו בתאונה בשטח מצרים והובאו לחבירה על ידי אמבולנסים מצריים עם צוותי מד"א במעבר טאבה סמוך לאילת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח יוספטל 5 פצועים במצב קל, בהם: גבר ואישה כבני 40 ו-3 ילדים בגילאי 8, 11, 13.

    אלחנן מרציאנו חובש מתנדב באיחוד הצלה שנתקל בזירת התאונה במצרים סיפר: "שהיתי בחופשה במצרים ובמהלך נסיעה חזרה לכיוון המעבר לישראל נתקלתי בתאונה עם מעורבות שני רכבי הסעות. בין הנפגעים במקום 5 נפגעים באורח קל עד בינוני, הענקתי להם סיוע רפואי ראשוני בסיוע של צוותי אמבולנס מצריים וברגעים אלו מתחיל פינוי הנפגעים באמבולנסים לעבר ישראל."



    0 תגובות