באיזו קופה ההיצע הגבוה ביותר של בתי חולים?

עפר גדנקן No Comments on באיזו קופה ההיצע הגבוה ביותר של בתי חולים?

בהמשך להודעת משרד הבריאות על רפורמת הבחירה בין בתי החולים: ההיצע הגבוה ביותר מבין קופות החולים לפי משרד הבריאות: חברי מכבי זכאים לקבל שירותים רפואיים ב-29 בתי חולים בפריסה ארצית ללא קשר לעיר מגוריהם

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם תחילת ביצוע הרפורמה של משרד הבריאות בעניין הסדרי הבחירה, מזכירים במכבי כי לחברי הקופה ניתנת האפשרות לקבל שירותים רפואיים שאינם ניתנים במסגרת המרכזים הרפואיים ומכוני מכבי ב-29 בתי חולים בפריסה ארצית, כמו ניתוחים וטיפולים נוספים – בכפוף לקבלת התחייבות. חברי מכבי יכולים לבחור היכן לקבל את הטיפול הנדרש מבין רשימת כלל בתי החולים שבהסכם עם מכבי וללא קשר למיקום המגורים של המטופל (מלבד במקומות המפורטים מטה). מדובר בהיצע הגבוה ביותר מבין קופות החולים, לו זכאים חברי מכבי עוד טרם הרפורמה.

בתי החולים שבהסדר עם מכבי מהם יוכלו לבחור החברים היכן לקבל טיפול רפואי:

כל מרכזי אסותא: בתל אביב, ראשל"צ, חיפה, באר שבע ואשדוד, וכן בתי החולים איכילוב, שיבא, רמב"ם, הדסה, שערי צדק, רבין, וולפסון, בני ציון בחיפה, פוריה, זיו, המרכז הרפואי לגליל, העמק (לתושבי עפולה), הלל יפה, לניאדו, מאיר, שמיר (אסף הרופא), מעייני הישועה, אסותא אשדוד הציבורי, סורוקה (לתושבי האזור), ברזילי, יוספטל (לתושבי האזור), בית החולים האיטלקי בנצרת, בית החולים האנגלי בנצרת ובית החולים הצרפתי שבירושלים.

בהסדרי הבחירה קיימים גם בתי חולים גריאטריים ושיקומיים, וכן בתי חולים ומחלקות אשפוז לבריאות הנפש. את כלל המידע ניתן לקבל במוקדי מכבי.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "חברי וחברות מכבי יכולים לקבל את הטיפולים הרפואיים הנדרשים להם שאינם בקהילה – בכל בית חולים ע״פ בחירתם האישית. אני שמחה שמכבי מציעה את המגוון הרחב ביותר של בתי חולים לבחירה ואינה מגבילה את המטופלים לבתי החולים שקרובים למקום מגוריהם. מכבי תמשיך ותוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל, למען נוחיותם ובריאותם של חברינו".



0 תגובות