כצפוי – השר לשעבר גדעון סער חוזר לליכוד: "תם פסק הזמן"

    סער סבור שבקרוב יתקיימו בחירות ולכן החליט לחזור לפוליטיקה
    איתי גדסי 2 Comment on כצפוי – השר לשעבר גדעון סער חוזר לליכוד: "תם פסק הזמן"

    "אני חוזר לפעילות ציבורית ולפעילות פוליטית בתנועת הליכוד. המטרה שלי היא לחזק את הליכוד לקראת אתגרי העתיד. המטרה שלי היא להבטיח שתנועת הליכוד תוביל את המדינה גם בעתיד. אני רוצה להתייצב ולתרום. ויש לי מה לתרום למדינה ולתנועה", אמר השר לשעבר ששב מהכפור שמחוץ למערכת הפוליטית • האם יתמודד מול בנימין נתניהו?

    השר לשעבר, גדעון סער צילום: פלאש 90
    סער סבור שבקרוב יתקיימו בחירות ולכן החליט לחזור לפוליטיקה
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך לשעבר ומי שנחשב מבכירי הליכוד, גדעון סער, הודיע הערב (ב') על חזרתו לפוליטיקה ולתנועת הליכוד, זאת לאחר שפרש לפני כשנתיים וחצי והודיע על "פסק זמן" מהחיים הפוליטיים.

     

    "התגעגתי", אמר גדעון סער לתומכיו. "חבריי חברי תנועת הליכוד, אנחנו בערב חג הפסח. בחג הפסח אנחנו אומרים זמן חירותנו. מהי החירות האמיתית? להיות אנחנו עצמנו. ואנחנו הפכנו לעם עצמאי כשיצאנו ממצרים. ערב הפסח צריכים לשאול את עצמנו קודם כל מי אנחנו? מי אנחנו כמדינה? מי אנחנו כעם? מי אנחנו כתנועת הליכוד?".

     

    השר לשעבר סער הוסיף, כי תנועת הליכוד תמיד חרתה על דגלה את השמירה על ארץ ישראל והבנייה לאורכה ולרוחבה ועמד על הדברים האלה כחומת המגן של ארץ ישראל. "ידענו תקופות לא קלות. אני זוכר מהימים שכיהנתי כשר שמונה שנים לא פשוטות מול ממשל שלא ראה עין בעין את מה שרצינו. אני רוצה לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו שעמד ושמר על האינטרסים שלנו. אבל הלחצים והבעיות עדיין לא מאחורינו". סער הזהיר מפני החזרה לקוו 67'. "אני מאמין זה שחזרה למתווה הזה מסכן את עתיד ישראל ואת ביטחון ישראל. מול הסכנה הזאת צריך לחזק את כוח העמידה של העם ולחזק את הליכוד כתנועה פוליטית הלאומית המרכזית במדינת ישראל".

     

    בהתייחסו לפסק הזמן שנטל מהפוליטיקה, אמר סער כי היתה לו תקופה טובה, נעימה ושקטה. "באתי הערב כדי לומר לכם שתם פסק הזמן. אני חוזר לפעילות ציבורית ולפעילות פוליטית בתנועת הליכוד. המטרה שלי, ואם זה יאכזב כמה אנשים אני מצטער, היא לחזק את הליכוד לקראת אתגרי העתיד. המטרה שלי היא להבטיח שתנועת הליכוד תוביל את המדינה גם בעתיד. אני רוצה להתייצב ולתרום. ויש לי מה לתרום למדינה ולתנועה", אמר סער.

     

    סער הודיע על חזרתו, בכנס לרגל חג הפסח שנערך בעכו. בשבוע האחרון עלה שמו של סער לכותרות בשל סערת תאגיד השידור הציבורי, שם מונתה רעייתו גאולה אבן להיות מגישת המהדורה המרכזית בתאגיד השידור.

     

    במערכת הפוליטית מעריכים, כי סער סבור שבקרוב יתקיימו בחירות ולכן החליט לחזור לפוליטיקה ולליכוד. עם זאת סער טרם הודיע האם יתמודד לראשות המפלגה.

     

    סער התייחס בחודש האחרון בכנס "בשבע" לעתידו הפוליטי ואמר "אמרתי שאני לוקח פסק זמן והמשמעות היא שאני אחזור לאחר מכן, לא יודע מתי זה יקרה עדיין, בואי נחכה בסבלנות, אני אעשה את זה בזמן המתאים. אני מתכוון לחזור לחיים הציבוריים בתנועתי תנועת הליכוד ואודיע על כך בזמן המתאים. עשיתי דרך חשובה והגעתי להכרה שעכשיו זה הזמן שצריך לתת למען המשפחה", דברי סער.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גם שהוא קרוב לדת אבל באמת הוא מגיע לקרסוליים של בנימין נתניהו? לא בטחמנות לא במדינאות ולא בניהול

    2. 1

      ובודאי לא בשנוררות