סער ממשיך בקו החדש: זו הדרך היחידה לעסקת חטופים

אבי בלום No Comments on סער ממשיך בקו החדש: זו הדרך היחידה לעסקת חטופים

יו"ר הימין הממלכתי ממשיך להיצמד לקו הימני שהחל בו מאז המלחמה ואומר בראיון לאבי בלום במהדורה המרכזית, כי "הדרך היחידה להגיע לעסקת חטופים היא להגביר את הלחץ הצבאי האגרסיבי על חמאס"

גדעון סער צילום: פלאש90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון>>>

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער שוחח הערב (רביעי) עם אבי בלום במהדורה המרכזית והעריך כי "לא תהיה בעסקה בזמן הקרוב כי החמאס לא מעוניין". סער הוסיף: "חמאס עומד על אותן עמדות קיצוניות של הפסקת הלחימה עם ערבויות בין לאומיות, נסיגה מוחלטת וחזרה טוטאלית לצפון הרצועה, המשמעות של זה היא כניעה ישראלית".

לדבריו: "הדרך היחידה להביא את חמאס לעסקה היא הדרך שהבאנו לעסקה הקודמת, אחרי עוצמה גדולה של התקפות בצפון הרצועה. כל עם ישראל יודע שהמלחמה מדשדשת כבר כמה חודשים. בלתי הגיוני לחלוטין שכבר חצי שנה ועדיין לא השלמנו את כיבוש עזה ולא נכנסנו לרפיח. הדרך היחידה להגיע לעסקת חטופים היא להגביר את הלחץ הצבאי האגרסיבי על חמאס".

עוד אמר סער: "כל חברי הקבינט וכל חברי הממשלה אחראים. גם אני אחראי על החודשים שבהם ישבתי בממשלה. הגעתי למסקנה שאם אני לא יכול לתרום לשינוי הכיוון בממשלה אני לא יכול לשאת באחריות לאותו קו שגוי. העניין (הבעייתי) בהומניטרי היא שאנחנו מאפשרים חמאס להשתלט עליו להעצים את כוחו מול האוכלוסייה האזרחית בעזה. כך אנחנו מחזקים את חמאס".

הוא נשאל האם ימשיך להחרים את ראש הממשלה נתניהו בממשלות עתידיות: "אני לא חושב שלנתניהו יש סיכוי לנצח בבחירות הבאות ואני לא חושב שהוא צריך להישאר ראש הממשלה". על הסקרים הלא מחמיאים למפלגתו: "היינו תקופה ארוכה בשותפות עם גנץ ואנחנו צריכים לבנות את עצמנו מחדש".



0 תגובות