בשבעה, בביכנ"ס ובמיטה: החתול שהגיע אחר פטירת שלום בן ה-98

    הרב משה בן לולו 1 Comment on בשבעה, בביכנ"ס ובמיטה: החתול שהגיע אחר פטירת שלום בן ה-98

    סיפור מצמרר: יפית, שאביה נפטר לפני כשלושה שבועות מספרת שחתול מסתורי מגיע מאז לבית האב, הולך לישון במיטה שלו ואף מתיישב במקום של האבא ז"ל בבית הכנסת: "זה פשוט מפחיד"

    צילום: באדיבות המצלם
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    יפית, שאביה שלום ז"ל מפרדס חנה, נפטר לפני שלושה שבועות בשיבה טובה, שוחחה היום (שני) עם הרב משה בן לולו בתכנית הפוך על הפוך וסיפרה סיפור מבהיל: "אבא ז"ל נפטר לפני שלושה שבועות. איש צדיק, מכל השכונה הוא היחיד ששרד, הגיע לגיל 98. נסע כל יום לכולל, תיפקד. כל הזמן בירך את הנכדים. באו אליו אנשים מכל הארץ ובירך אותם. אף פעם לא ביקש כלום.

     

    לפני כשלושה שבועות הוא נפטר באופן פתאומי במהלך שנתו בלילה. ואז זה החל: "באמצע השבעה מופיע חתול אפור ענק ונכנס ביננו ומתחת כיסא האבלות. פחדנו, ניסינו לגרש אותו אבל הוא לא רצה ללכת. אחרי שגירשנו אותו הוא ניסה להיכנס הביתה. הוא לא יילל ולא הוציא קול. ניסינו לגרש אותו ללא הצלחה והוא הסתובב ביננו כל הזמן ולא רצה לצאת.

    עוד סיפרה יפית: "יום למחרת הוא הלך לבית הכנסת, נכנס לבית הכנסת וישב בכיסא של אבא שלי. זה פשוט לא יאמן. יום למחרת שוב הוא נכנס הוא ניסה להיכנס הביתה, נכנס דרך הסורגים, קרע את הרשת, נכנס לחדר של אבא שלי וישן במיטה שלו. זה פשוט לא להאמין. והוא (החתול) רגוע. גם אם צועקים עליו לא אכפת לו. עד היום הוא פה. לא רוצה ללכת. הוא ממשיך לבית כנסת למקום של אבא. זה פשוט מפחיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות