לוחמי צדק • האם התגלו בעיות כשרותיות בחופשה החרדית באילת?

    ארי וידר 17 Comment on לוחמי צדק • האם התגלו בעיות כשרותיות בחופשה החרדית באילת?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחות חרדיות בחרו לנפוש בחורף בעיר החמימה אילת באמצעות הנופש המאורגן של חברת 'נופשים מהלב', אלא שלדברי נופשת שפנתה למדור 'לוחמי צדק' לא היה לה שם לא נופש ובטח שלא מהלב.

    הסיפור לדברי איילת – החל כבר ביום חמישי בעת שהגיעה למלון 'קיסר פרימייר' באילת. מייד כשהגיעה היא נתקלה לדבריה בחדר עם ריח לא נעים. לאחר שפנתה לנציגי חברת 'נופשים מהלב', העבירו אותה לחדר אחר, אלא שלדבריה גם החדר החדש לא היה מרנין לב.

    אם בזאת הייתה מסתכמת עוגמת הנפש שלה, מן הסתם לא הייתה איילת פונה ל'לוחמי צדק' אלא שלדבריה לאורך כל ה"חופש" היא נתקלה ביחס ובשירות בעייתי לכאורה.

    נופשים-מהלב-עמוד-11-724x1024

    הדבר האלמנטרי שקיים בכל חופשה במלון היא הישיבה בלובי המלון, אלא שלדברי איילת, בשל העומס הרב, הועמדו בלובי שולחנות ששימשו לסוג של חדר אוכל, ולכן כמעט ולא היה מקום ישיבה. "מיום חמישי ועד למוצאי שבת, לא זכיתי להתרווח על כורסה בלובי", סיפרה. היא אף צירפה תמונות שלדבריה צולמו עם צאת השבת, ואשר מוכיחים לכאורה את טענותיה כי הלובי לא היה ערוך לייעודו המקורי.

    לוחמי צדק מלון קיסר (2)

    לדבריה, המלון גם לא היה ערוך לעומס הנופשים החרדים, וחדר האוכל היה צפוף עד בלתי נסבל, "הבטחות שונות כמו כיבוד עשיר, הרצאות שונות ועוד, לא באמת התקיימו בפועל", אמרה.

    מדבריה של איילת עולה חשש לכאורה כי גם בנושא הכשרות לא הכול היה כמצופה. "בסעודה שלישית לא הודיעו לנו שהיא בשרית, וגם לא נהוג שכך יהיה. אכן לא ראיתי בבר כל בשר, אבל כשלקחתי רסק עגבניות לג'חנון גיליתי חתיכת בשר בתוך הרסק, וכך למעשה הפכתי לבשרית", טענה.

    לוחמי צדק מלון קיסר (1)

    לדברי איילת, היא ובעלה פנו מספר פעמים לנציגי נופשים מהלב עם טענותיהם, אולם תשובה של ממש הם לא קיבלו.

    עו"ד שלומית אקוה, רכזת תחום תיירות באמון הציבור אמרה ל'לוחצי צדק' כי "מהתלונה של הצרכנית עולה כי האי אינה קיבלה את מלוא השירות שעבורו שילמה וכי קיים פער בין מה שהובטח להם במסגרת האמירות השיווקיות לבין מה שקיבלו בפועל".

    עוד היא הוסיפה כי "לצערנו, אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם המשווק מתאר בפני הצרכנים הפוטנציאליים מצג שאינו תיאם את המציאות, בין אם הוא מציין כי המלון יהיה מפואר יותר, הכיבוד יהיה עשיר יותר והשירות יהיה אישי יותר ממה שהוא בפועל. כמובן, שאין ביכולתנו לדעת מה הובטח מצד המלון, אבל אנחנו מזמינים אותה להגיש אצלנו תלונה בנושא בכדי שנוכל לבדוק את הטענות לעומק".

    'לוחמי צדק' שפנו לקבל את תגובת נופשים מהלב לא קיבל עדיין שום תגובה רשמית, מלבד ניסיון ראשוני מצידם לדחות את הטענות, והבטחה לבדוק את הטענות והתמונות ולהשיב לנו דבר – מה שטרם אירע חרף הניסיונות המרובים.

    עם זאת, גורמים בחברה הביעו תסכול על הטענות שמוטחות בהם, לטענתם, חרף כל המאמצים להשביע את רצון מאות הלקוחות שיצאו מרוצים. לדבריהם, טענות האשה הן קנטרניות ואין בינם לבין המציאות כל קשר. לראיה, הם מביאים את העובדה כי המתלוננת הקליטה את כל שיחותיהם, דבר שמוכיח את כוונת הזדון ומניעיה הנסתרים.

    לוחמי צדק מלון קיסר (3)



    17 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      זה קצת נשמע מהאנשים שת מ י ד יחפשו על מה להתלונן…ישראלי ממוצע…
      כאחת שנופשת הרבה בארץ ובעולם וכן יצא לי לא אחת לנפוש עם נופשים מהלב חשוב לומר שהנופשים שלהם מקסימים ומושקעים במיוחד עם יחס אדיב ושירות מעולה!
      אין לגברת שום תלונה ממשית.. שימו לב….
      לדבר סרה זה לא פשוט כי גם אם יבדקו הכל לעומק ויראו שאין בסיס לחשדות אף אחד לא יקום ויודיע שנופשים מהלב יצאו בסדר….

      1. ניראה לי שכל המלל הזה מיותר לגמרי
        לא רק גב' איילת מכירה את 'לוחמי הצדק' איפה כל שאר הנופשים
        אין היגיון שאנשים יוותרו על הכסף שלהם ואפילו בלא לגיב
        אגב החברה עובדת שנים על גבי שנים אם לקוחות קבועים

    2. 16

      טוב שיש את המדור הזה וטוב לדעת איפה לנפוש!!!

    3. 15

      לנופשת הותיקה או שאת שליחה של נופשים מהלב או שאת לא באמת יודעת מה זה נופש…
      הכתבה לא מכילה אפילו חצי מהעוגמת נפש שעברנו
      התמונה לא רק באה להוכיח על חוסר הכשרות אלא גם על חוסר מחפיר של נקיון וסטריליות של המלון
      לפני שיצאתי לנופש היו חברות שאמרו לי שהמלון ממש לא משהו וחברת נופשים מהלב לא הכי מומלצת אבל לצערי בכל זאת הלכתי וחוויתי -ואני ממש ממש לא ממליצה!!!!!!!!נופש עלוב-לא חלומי
      היחס גם של המארחים-"נופשים מהלב" ממש לא סימפטי… לתשומת ליבכם

    4. 14

      גם אני התארחתי במלון "קראו פלזה" באילת עם קבוצה חרדית והשרות היה מתחת לכל ביקורת. אנשים חיכו חצי שעה לכנס לכל ארוחה,וכשאמרנו שאנו ממהרים לפעילות מסוימת ,המלצר קרא לי בשמות גנאי לפני כולם ,לרבות את הדתיים.לא היו מספיק צלחות בחדר אוחל,הנשים התבזו לחפש מזלג וצלחת .כשלקחו פירות לשולחן ,המלצר העיר ש"צריך להשאיר לכולם".
      התוכניות היו מקסימות אבל נראה לי שהמלונות לא ערוכים לקבוצות גדולות אבל זה לא סיבה לבזות את הציבור שלנו .המארגנים צריכים לחשוב על איכות השרות ולא רק על כמות האנשים.
      שיהיה זה לתועלת.

    5. 13

      נופשים מהלב יודעה לא נופשים ולא נעלים
      מארגנים נופש לציבור שלם ע"ח ניצול וגועל נפש.
      בקיצור שמרו מרחק !!!!

    6. 11

      שקר וכזב!!!!!!! פשוט מחפשת לקבל פיצוי כמו כל ישראלי ממוצע
      הייתי שם היה מדהים!!!

    7. 10

      נופשים מהלב ידועים על הפנים זה לא חדש

    8. 9

      תסלחו לי, אבל יצאתם מאד זולים- קול חי!
      בושה בכלל להתייחס ולטפל בטענות הפאנטיליות הללו.
      אני לא מכירה את נופשים מהלב אבל לפי הטענות שלה זה נראה שהיא חיפשה על מה להתלונן.
      1. ריח לא טוב? איך המלון נשאר מפוצץ באנשים כשיש ריח לא טוב? מה, הם פראיירים?
      2. לא היה לך מקום בלובי? אולי ישנת עד 12 בצהריים וכבר תפסו לך את הכורסא? איזו טענה דאבילית. תסלחו לי.
      3. מנה בשרית בסעודה שלישית. מסכנונה.
      מישהו אחר והוגן היה אומר הפוך: איזו לארג'יות.
      נותנים בשרי בלי חשבון. בלי התקמצנות.
      יצאת פיצית מכל העסק הזה- איילת!

    9. 8

      לא משנה מה מטרת לוחמי הצדק שימו לב שיש כאן הוצאת שם רע, רכילות ולשון הרע. – גם אם יש צדק בדברי המתלוננת. לא ראוי לאתר של ציבור שלנו!!!! תורידו את זה.

      1. זה לתועלת ולכן לעניות דעתי רצוי שאנשים ידעו את הדברים ולא יפלו בפח. המטרה כאן היא ודאי לא הכפשה.

    10. 7

      נופשים מהלב אסור לצאת איתם לשום חופשה פשוט בושה בכלל לא נמצאים במקום ואין למי לגשת לא מומלץ זהירות!!!!!

    11. 6

      בנוגע לטענותיכן
      דווקא אנחנו קבוצת נשים שבאנו מפתח תקוה ומאוד נהננו גם מהאוכל וגם מהתכניות.
      ומה שאת טוענת שלא היו הרצאות
      היה לנו כל יום הרצאה או שתיים היו הרב יצחק פדידה חיים ולדר מיכל לשם הרצאות מאלפות ומרתקות ביותר !
      הייתה שם מישהי מההנהלה גב' יעל עם שירות אדיב לשמוע ולטפל בכל תלונה.
      כשהולכים לנופשים חרדיים תמיד יהיה מה להתלונן ואם זה היה מטעם המלון אז הייתן מרוצות עד הגג ! למה ? כדי להכפיש ?

    12. 5

      איילת צודקת גם אנחנו משפחה של 7 נפשות סגרנו על 3 חדרים מחמישי עד ראשון 21.1.16-24.1.16 המלון היה עמוס הרבה רעש ולכלוך השרות היה מתחת לכל ביקורת האוכל לא היה טרי אנשים דחפו התנפלו על האוכל לקחו עם הידיים ההיגיינה הייתה ירודה אוכל תפל העבירו אוכל מארוחה לארוחה הכלים היו מלוכלכים לא נעשה מאמץ להעניק לאורחי המלון חוויה קולינארית איכותית נאלצנו להמתין זמן רב לסידור השולחנות ולקבלת שירות המגבות והמצעים העידו שלא כובסו היו עם שערות וכתמים

    13. 4

      גברת נכבדה. כשאת יוצאת לנופש יש כמה כללים שאת צריכה לברר קודם. א. לגבי בית מלון יש אתרים שממליצים חברת הנופש לא מנקה את החדרים ואם למלון יש בעיית שירות היה עליך לבדוק זאת בכוחות עצמך. ב. בנוגע לכשרות עם את סומכת על כשרות בלי לברר קודם זאת גם בעיה שלך, בנוסף בעיות כשרות גם לא קשורות לחברה.

    14. 3

      נסעתי איתם לקפריסין. היה תפריט אוכל ישיבתי, אותו תפריט במשך 3 ימים!, סחבו אותנו עם טנדר כמו ריקשות, ועוד המון דברים…..
      חברים, עצה טובה התרחקו מהחברה!!
      הם נוכלים