- רדיו קול חי - -

לוחמי צדק • האם התגלו בעיות כשרותיות בחופשה החרדית באילת?

משפחות חרדיות בחרו לנפוש בחורף בעיר החמימה אילת באמצעות הנופש המאורגן של חברת 'נופשים מהלב', אלא שלדברי נופשת שפנתה למדור 'לוחמי צדק' לא היה לה שם לא נופש ובטח שלא מהלב.

הסיפור לדברי איילת – החל כבר ביום חמישי בעת שהגיעה למלון 'קיסר פרימייר' באילת. מייד כשהגיעה היא נתקלה לדבריה בחדר עם ריח לא נעים. לאחר שפנתה לנציגי חברת 'נופשים מהלב', העבירו אותה לחדר אחר, אלא שלדבריה גם החדר החדש לא היה מרנין לב.

אם בזאת הייתה מסתכמת עוגמת הנפש שלה, מן הסתם לא הייתה איילת פונה ל'לוחמי צדק' אלא שלדבריה לאורך כל ה"חופש" היא נתקלה ביחס ובשירות בעייתי לכאורה.

נופשים-מהלב-עמוד-11-724x1024 [1]

הדבר האלמנטרי שקיים בכל חופשה במלון היא הישיבה בלובי המלון, אלא שלדברי איילת, בשל העומס הרב, הועמדו בלובי שולחנות ששימשו לסוג של חדר אוכל, ולכן כמעט ולא היה מקום ישיבה. "מיום חמישי ועד למוצאי שבת, לא זכיתי להתרווח על כורסה בלובי", סיפרה. היא אף צירפה תמונות שלדבריה צולמו עם צאת השבת, ואשר מוכיחים לכאורה את טענותיה כי הלובי לא היה ערוך לייעודו המקורי.

לוחמי צדק מלון קיסר (2) [2]

לדבריה, המלון גם לא היה ערוך לעומס הנופשים החרדים, וחדר האוכל היה צפוף עד בלתי נסבל, "הבטחות שונות כמו כיבוד עשיר, הרצאות שונות ועוד, לא באמת התקיימו בפועל", אמרה.

מדבריה של איילת עולה חשש לכאורה כי גם בנושא הכשרות לא הכול היה כמצופה. "בסעודה שלישית לא הודיעו לנו שהיא בשרית, וגם לא נהוג שכך יהיה. אכן לא ראיתי בבר כל בשר, אבל כשלקחתי רסק עגבניות לג'חנון גיליתי חתיכת בשר בתוך הרסק, וכך למעשה הפכתי לבשרית", טענה.

לוחמי צדק מלון קיסר (1) [3]

לדברי איילת, היא ובעלה פנו מספר פעמים לנציגי נופשים מהלב עם טענותיהם, אולם תשובה של ממש הם לא קיבלו.

עו"ד שלומית אקוה, רכזת תחום תיירות באמון הציבור אמרה ל'לוחצי צדק' כי "מהתלונה של הצרכנית עולה כי האי אינה קיבלה את מלוא השירות שעבורו שילמה וכי קיים פער בין מה שהובטח להם במסגרת האמירות השיווקיות לבין מה שקיבלו בפועל".

עוד היא הוסיפה כי "לצערנו, אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם המשווק מתאר בפני הצרכנים הפוטנציאליים מצג שאינו תיאם את המציאות, בין אם הוא מציין כי המלון יהיה מפואר יותר, הכיבוד יהיה עשיר יותר והשירות יהיה אישי יותר ממה שהוא בפועל. כמובן, שאין ביכולתנו לדעת מה הובטח מצד המלון, אבל אנחנו מזמינים אותה להגיש אצלנו תלונה בנושא בכדי שנוכל לבדוק את הטענות לעומק".

'לוחמי צדק' שפנו לקבל את תגובת נופשים מהלב לא קיבל עדיין שום תגובה רשמית, מלבד ניסיון ראשוני מצידם לדחות את הטענות, והבטחה לבדוק את הטענות והתמונות ולהשיב לנו דבר – מה שטרם אירע חרף הניסיונות המרובים.

עם זאת, גורמים בחברה הביעו תסכול על הטענות שמוטחות בהם, לטענתם, חרף כל המאמצים להשביע את רצון מאות הלקוחות שיצאו מרוצים. לדבריהם, טענות האשה הן קנטרניות ואין בינם לבין המציאות כל קשר. לראיה, הם מביאים את העובדה כי המתלוננת הקליטה את כל שיחותיהם, דבר שמוכיח את כוונת הזדון ומניעיה הנסתרים.

לוחמי צדק מלון קיסר (3) [4]