ש"ס הוציאה לאור עיתון בחירות ב-100,000 עותקים

    שלום בידרמן No Comments on ש"ס הוציאה לאור עיתון בחירות ב-100,000 עותקים
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת ש"ס מתניעה את קמפיין הבחירות במגזר החרדי ומוציאה לאור עיתון בחירות ראשון, תחת מותג עיתון הבית "יום ליום". המהלך מתבצע כחלק מעליית קמפיין ההסברה של ש"ס בעיתונות החרדית השבוע.

    העיתון המיוחד מופיע בפורמט מגזין כרומו מהודר, ובו שלל ראיונות וכתבות מרתקות על תנועת ש"ס ודרכה ההיסטורית, תמונות נדירות מהווי התנועה לאורך 30 שנות פעילותה, וכן מסרים חשובים לנוכח המערכה הגורלית שפתח.

    את העיתון המיוחד הפיק וערך העיתונאי ואיש התקשורת אשר מדינה, כאשר גולת הכותרת בעיתון היא שיחה מיוחדת ונוקבת עם נשיא מועצת חכמי התורה , בו הוא מגולל את הקמת התנועה יחד עם מרן זיע"א, את הגשמת חלום הקמת עולם התורה הספרדי ואת הנחיצות להמשיך ולפעול להמשך שגשוגה של התנועה. בנוסף, מבהיר מה הביא אותו להורות לאריה דרעי לשוב להנהגת התנועה.

    הרב יעקב ששון, נכדו של הגר"ע מספר מכלי ראשון על מסירות נפשו של מרן להקמת תנועת ש"ס, כמה נלחם עבורה ונגד המנסים לפגוע בה, ומה הייתה דרכו הצרופה.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי מסביר לראשונה מדוע נקט בצעד החריף של התפטרות מהכנסת ומה הביא אותו לשוב להנהגה. כמו כן, פותח במונולוג אישי נדיר, רוויי סיפורים מרתקים על ההיכרות הראשונה שלו עם מרן זיע"א כבחור בישיבת חברון, דרך הקמת התנועה שחוללה מהפכה רוחנית אדירה ועד העשייה האדירה שלו למען עולם התורה החרדי כולו.

    העיתון הוא ראשון בסדרת עיתונים שיצאו לאור אי"ה עד הבחירות. העיתון יופץ בתפוצה של 100,000 עותקים בכל רחבי הארץ.



    0 תגובות