לקחי שמחת תורה? המסלול שבו צמח סגן ראש המוסד החדש

    שלמה ריזל 2 Comment on לקחי שמחת תורה? המסלול שבו צמח סגן ראש המוסד החדש

    ראש המוסד הודיע על מינויו של ע' לסגנו, במקום ה' שמכהן מיוני 2021. הסגן החדש ע' צמח במסלול המתמקד במקורות מידע אנושיים

    צילום: קובי גדעון /לע"מ
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המוסד, דוד (דדי) ברנע הודיע היום (שני) על מינויו של ע' לתפקיד סגן ראש המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. ע' עתיד להחליף את ה', הסגן הנוכחי שמכהן בתפקיד החל מיוני 2021.

    מינויו של ע', שצמח במוסד במסלול החוד היומינטי, הנו המשך לשינוי הארגוני שהוביל ראש המוסד בתחילת כהונתו, שכלל הרחבה משמעותית של מבצעים אשר מבוססים על מקורות אנושיים (יומינט) ושל הזרוע הטכנולוגית בארגון.

    מדובר בשלב נוסף בתכנית רב שנתית, במסגרתה הושקעו משאבים רבים לטובת פיתוח יכולות חדשות בעולמות הסייבר והבינה המלאכותית, לצד שכלול והכפלת היכולות הקלאסיות של גיוס והפעלת סוכנים שמהוות את אבני היסוד של הפעילות החשאית בארגון הביון. בסבב המינויים המתוכנן, עתידה להתחלף חלק משדרת הפיקוד הבכירה של המוסד אשר תשלים את כהונתה בקיץ הקרוב.

    ראש המוסד מסר את ברכתו ואיחולי הצלחה לסגן הנכנס והודה ל-ה’ על שירותו ותרומתו המשמעותית לביטחון מדינת ישראל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין קשר בן הכותרת לכתבה ואין חדש תחת השמש . מרוב מלל התשקורת בזה להמונים עם כותרות שוא וכתבות שווא .

    2. 1

      נתניהו הביתה חד לך זמן לחטופים זה הדקות האחרונות שלהם. מקווה שלא תישן בלילה כמו שהחטופים לא ישנים ראש ממשלה הכי רע שהיה למדינת ישראל. נפלא בין הורי חטופים אחד לשני. אתה. נתניהו פחדן גם אלה המתנגדים לך צריכים להגיד את דבריהם ואתה צריך להזמין את כולם
      אתה נתניהו לא מסוגל להסתכל לחטופים הטובים האלה ששמרו על העוטף 30 ויותר שנים.. 95% מהאזרחים מתביישים בך תלמד מביידן משאיר קו טלה,אישי שלו להורים. מדבר איתם יש נציג מטעם ביידן שמעדען את הורי החטופים יום ביומו. תלמד תלמד
      אתה לא אוהב את האזרחים שלך נתניהו ולא עובד בשבילם
      .לפני שנבחרת הבטחת"אני אני אטפל רק ביוקר המחיה" ורצת ריצת עמוק למהפכה משטרתית ומשפטית. אתה עייף לך הביתה תעשה טובה לעם ישראל.