בן גביר על אלימות השוטרים במירון: "בקפלן לא רואים את זה"

    בצלאל קאהן 1 Comment on בן גביר על אלימות השוטרים במירון: "בקפלן לא רואים את זה"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתייחס לאלימות שוטרים במירון אמש, בראיון ל'קול חי': "הסרטונים האלה מבישים וקשים, להרביץ לאשה, לקשיש, לכסא גלגלים, אירועים חמורים ביותר. המסר של ההשעיה המיידית הוא חשוב. בקפלן לא מרביצים ככה ולא יורים באוויר וטוב שכך. אולי השוטר הממוצע חושב שיש אזרחים סוג א' וסוג ב' כי התקשורת עוטפת את המפגינים"

    איתמר בן גביר. ארכיון צילום: David Cohen/Flash90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני), על האלימות הקשה שהופעלה אמש מצד שוטרים כנגד מתפללים חרדים שניסו להגיע למירון: "זה בניגוד גמור למה שקורה במשטרה מאז שאני שר. המפכ"ל כבר התלונן ליועמ"שית למה ביקשתי דין וחשבון. זו חובתי".

    "אני לא מוכן שהמשטרה שאני הממונה עליה תחזור לימים עברו", הוסיף השר. "אלה אירועים חמורים ביותר. המסר של ההשעיה המיידית הוא חשוב. אתה צודק שבקפלן לא רואים אלימות כזאת. אולי השוטר הממוצע חושב שיש אזרחים סוג א' וסוג ב' כי התקשורת עוטפת את המפגינים".

    בן גביר הבהיר: "רוב השוטרים הם לא כאלה. פגשתי שוטרים אוהבי ישראל. הייתה בעיה לפני שבאתי למשטרה, אבל יש שינוי ושיפור מאז. אבל בסוף אתה מוצא שניים שלושה שוטרים שפועלים בניגוד למדיניות, לחוק ולהיגיון. המראות מבישים. בקפלן לא מרביצים ככה ולא יורים באוויר וטוב שכך".

    עוד הוסיף השר בן גביר: "יש כוח גדול מידי למשפטנים. לכן רצינו את הרפורמה. הנה הבוקר אני מבקש דין וחשבון אבל המפכ"ל רץ ליועמ"שית. אני אומר לו זה לא יקרה במשמרת שלי".

    בסיום הראיון הוא התייחס ללחימה ברצועה ואמר: "כבר מזמן היינו צריכים להיות בתוך רפיח. אני לא מרוצה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אדון בן גביר – הציבור החרדי רואה הכל ויבוא חשבון בקלפי עם כל מי שלא עוקר מהשורש את הריקבון המערכתי הבילתי נסבל