בן גביר: "אין מנוס מלגנות ולדרוש מהמשטרה דין וחשבון"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר: "אין מנוס מלגנות ולדרוש מהמשטרה דין וחשבון"

    לאחר תיעוד האלימות המשטרתית הקשה במירון, השר בן גביר מגנה ואומר: "במהלך כל היום הענקתי גיבוי מלא לשוטרים, ללוחמי מג״ב וכוחות הביטחון שעשו הכל כדי לשמור על הר מירון מפני סכנת נפשות של ממש. אבל אין מנוס כשיש תיעודים חריגים כשמדובר באלימות בחסרי ישע, מבוגרים ונשים, לגנות ולדרוש מהמשטרה לקבל עליהם דין וחשבון"

    צילום: ללא קרדיט
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מתייחס לתיעוד האלימות הקשה מהר מירון, כאשר שוטרי מג"ב דחפו ופצעו קשות יהודי קשיש שלא ירד מהר מספיק במורד ההר: "דרשתי מהמשטרה דין וחשבון לגבי מקרי אלימות שבו שוטר פגע בצורה קשה באדם מבוגר בהר מירון ושוטר אחר ירה באוויר. אני מגנה בכל תוקף מקרי אלימות של שוטרים נגד אזרחים".

    לדברי בן גביר: "במהלך כל היום הענקתי גיבוי מלא לשוטרים, ללוחמי מג״ב וכוחות הביטחון שעשו הכל כדי לשמור על הר מירון מפני סכנת נפשות של ממש. אבל אין מנוס כשיש תיעודים חריגים כשמדובר באלימות בחסרי ישע, מבוגרים ונשים, לגנות ולדרוש מהמשטרה לקבל עליהם דין וחשבון".

     

     

    רק הבוקר אמר בן גביר: "הגעתי הלילה למירון, על אף שיכלתי ורציתי מאוד להיכנס להתפלל בציון, נמנעתי, וכך אני מבקש מכל הציבור לנהוג. בדרכי לחפ"ק המשטרתי פגשתי במעלה ההר את עשרות השוטרים ולוחמי מג"ב המאבטחים במחסומים את העלייה להר, כדי לקיים את צו אלוף פיקוד העורף לסגירת ההילולה בהר מירון עקב סכנת נפשות".

    ושימו לב להמשך דבריו: "שבתי ואמרתי לשוטרים לנהוג ברגישות יתר מול הקהל המנסה להגיע. חיזקתי והודיתי להם על עבודת הקודש. פיקוח נפש דוחה הכל!".



    0 תגובות