בכיר חרדי: "בממשלת ימין לא נוכל להעביר חוק גיוס"

המהדורה המרכזית No Comments on בכיר חרדי: "בממשלת ימין לא נוכל להעביר חוק גיוס"

שינוי דרמטי במדיניות הפוליטיקה החרדית: בכיר חרדי: "בממשלת ימין לא נוכל להעביר חוק גיוס". בתפיסת בכירי הפוליטיקה החרדית, הסתיימה הברית האוטומטית של חרדים וימין: הפרשן יעקב ריבלין הערב ב'מהדורה המרכזית' עם עו"ד אבי בלום: "הקולות במפלגות החרדיות שקוראים לפרישה מהממשלה גוברים. אין כוונה להפיל את הממשלה אלא מבט לטווח ארוך"

United Torah Judaism parliament member Moshe Gafni tries to speak with Israeli prime minister Benjamin Netanyahu after the vote on the changes in the draft law in the assembly hall of the Israeli parliament on November 24, 2015. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** חוק גיוס גיוס משה גפני צבא חרדים הצבעה מליאה כנסת ראש הממשלה בנימין נתניהו ביבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשיפה במהדורה המרכזית: הפרשן יעקב ריבלין שוחח הערב עם עו"ד אבי בלום וחשף מהמתרחש בחדרים הסגורים של ראשי המפלגות החרדיות: "אין כוונה כרגע להפיל את הממשלה, אבל לראשי המפלגות החרדיות יש הרהורים לטווח ארוך, הרי בעוד שנה בערך נגיע לבחירות, אז אולי אם יגיעו להסכמות מול האופוזיציה על תאריך מוסכם, הם יקבלו בתמורה תמיכה".

לדבריו: "לפוליטיקאים החרדיים נמאס מהממשלה הזו, הממשלה לא הצליחה לתת שום דבר לחרדים, לא אופק חדש ולא גיוס. הם תוהים אולי לסיים את השותפות עם הימין. בנט ולפיד הקימו ממשלה בלי החרדים כי הסתמכו על הערבים אבל הסיפור הזה נגמר. מהיום לא ניתן להקים ממשלה בלי החרדים. אז המחשבה היא אולי באמת הגיע הזמן".

עוד אמר: "גורם נוסף היא היועמ"שית, ראינו שהיא עובדת בדיוק לפי האינטרסים של גדעון סער. מאז כניסתו לממשלה היא זרמה עם החלטות הממשלה, ומפרישתו – היא תוקעת מקלות בגלגלים. זו האשמה חמורה אבל אלו העובדות. לא זוכר פעם שהיועמ"ש לא ביקש ארכה מבג"צ בשם הממשלה".

האזינו



0 תגובות