לקראת ז' אדר במירון | דובר המשטרה: "אין עדיין החלטה"

המהדורה המרכזית No Comments on לקראת ז' אדר במירון | דובר המשטרה: "אין עדיין החלטה"

דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי הערב ב'מהדורה המרכזית': "מגלים אפס סובלנות לאירועי הסתה לטרור. משתדלים להגיע לכל אחד ולמצות את הדין". ולגבי ציון הרשב"י במירון: "כרגע דנים במשטרה האם לסגור את הציון במירון בז' אדר. אין עדיין החלטה. אנחנו בקשר עם ראשי הקהילות"

דובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "אנחנו עדים היום לפיגוע קשה בצומת בית קמה, המחבל הוא אזרח ישראלי שקיבל מהמדינה את כל השירותים. אנחנו במשטרה מנסים להגיע לכל מחבל לפני שהוא מספיק לבצע את זממו לצד מאבק בהסתה ברשתות החברתיות. אנחנו מגלים אפס סובלנות לאירועי הסתה לטרור. משתדלים להגיע לכל אחד ולמצות את הדין".

עוד אמר: "אנחנו מתמודדים עם תופעה של ישראלים שעוזרים לפלסטינים לעבור את הגדר, מסיעים ומפרנסים אותם. אני רוצה להזהיר את הציבור ולהזכיר שפיגוע הגרזן באלעד אירע בדיוק כך".

לקראת יום שישי הראשון של הרמדאן: "המשטרה מאפשרת חופש דת מלא אבל לא תסבול שום גילויי הסתה או תמיכה בטרור. המפכ"ל והשר לביטחון לאומי יסיירו מחר בחפ"ק בירושלים ויעקבו מקרוב אחרי אכיפת הסדר".

ולגבי ציון הרשב"י במירון: "כרגע דנים במשטרה האם לסגור את הציון במירון בז' אדר. אין עדיין החלטה. אנחנו בקשר עם ראשי הקהילות". ולקראת ההילולא בל"ג בעומר: "אזור מירון מטווח מאוד ופיקוד העורף צריך לקבל החלטה. אנחנו נערכים לכל תרחיש שיהיה ולפי ההחלטה ניתן את המענה לציבור. המשטרה תמלא את כל הנחיות הממשלה הן בהר הבית והן במירון".

האזינו



0 תגובות