ראה"מ ללוחמים בחרמון: "בכל מקרה נחזיר את הביטחון"

חדשות קול חי No Comments on ראה"מ ללוחמים בחרמון: "בכל מקרה נחזיר את הביטחון"

ראש הממשלה נתניהו עם לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53, המוצבים בהר החרמון: "חיזבאללה צריכים להבין – אנחנו נחזיר את הביטחון אן בדרך מדינית או בדרך צבאית"

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ה') ביחידת האלפיניסטים ובחטיבה 188, המוצבים בהר החרמון. ראש הממשלה קיבל סקירה מבצעית ממפקד אוגדה 210 תא"ל ציון רצון וממפקד יחידת האלפיניסטים סא"ל (מיל') מ׳ וקיים שיח עם המפקדים על פעילותם המבצעית בגזרה זו. בסקירה הציגו המפקדים בפני רה"מ נתניהו את הכוחות שנמצאים בחזית הצפונית ודיברו על האפשרויות העתידיות בגזרת חטיבה 188 שעלתה לצפון לפני כשבוע מעזה.

לאחר מכן נפגש רה"מ נתניהו עם מפקדי ולוחמי יחידת האלפיניסטים וחטיבה 188 ושמע מהם על פעילותם והתייצבותם בגזרה מתחילת המלחמה ועל נכונותם להמשך הלחימה.

ראש הממשלה נתניהו ללוחמים: "קודם כל אני שמח לראות אתכם. קיבלתי עכשיו סקירה ממפקד האוגדה והמפקדים שלכם על הפעילות שלכם, ואני רוצה קודם כל להצדיע לכם. אתם עושים עבודה יוצאת מן הכלל מתחילת המלחמה, מהדרום לצפון, ואנחנו במלחמה.

אנחנו בעצם בקרב מעזה ורפיח ועד החרמון, ובאמצע גם נלחמים בטרור ברחבי הארץ, כמו שקרה היום. אני רוצה לשלוח קודם כל תנחומים למשפחה של הנרצח, וכמובן איחולי החלמה לפצועים.

בדרום יש לנו יעד אחד פשוט – זה ניצחון מוחלט. אנחנו בדרך לחיסול החמאס וגם לשחרור החטופים שלנו. אנחנו לא נרפה עד שנשיג ניצחון מוחלט.

בצפון יש לנו יעד פשוט – להחזיר את התושבים. כדי להחזיר את התושבים אנחנו צריכים להחזיר את תחושת הביטחון וכדי להחזיר את תחושת הביטחון צריכים להחזיר את הביטחון – וזה יושג. לא נרפה מזה. נשיג את זה באחת משתי דרכים: בדרך צבאית – אם נידרש; בדרך מדינית – אם יתאפשר. אבל בכל מקרה חיזבאללה צריכים להבין – אנחנו נחזיר את הביטחון. אני מקווה שהמסר הזה יקלט שם.

אתם חלק מהמסר הזה. כל עם ישראל עומד מאחוריכם. גאים בכם, עומדים מאחוריכם ומאמינים בכם".

אל ראש הממשלה התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן, ראש המל"ל צחי הנגבי, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי ומזכירו הצבאי אלוף אבי גיל.



0 תגובות