המטח לצפון: מספר שיגורים יורטו, צה"ל תקף

קובי פינקלר No Comments on המטח לצפון: מספר שיגורים יורטו, צה"ל תקף

מטח של 18 רקטות שוגר לעבר ראש הנקרה והסביבה, חלקים יורטו. בחסדי שמיים ללא נפגעים. ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי

צילום: Ayal Margolin/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל עדכן לפני זמן קצר, בהמשך להתרעות בראש הנקרה, כי זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון. לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מספר שיגורים ואילו השיגורים הנוספים לא יורטו, על פי מדיניות. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

video
play-sharp-fill

כמו כן, במהלך הלילה מטוס קרב של חיל האוויר תקף אתר צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, בשעות הבוקר כוחות צה"ל תקפו מרחבים נוספים בשטח לבנון.

כאמור, לפי הדיווחים מוקדם יותר, מטח כבד של 18 רקטות שוגר לעבר ראש הנקרה והסביבה. בחסדי שמיים ללא נפגעים. ארגון הטרור חיזבאללה לקח את האחריות על הירי.

בתוך כך, דובר משמרות המהפכה של איראן התייחס למותו של הבכיר האיראני שחוסל בסוריה ושב ואיים על זכותה של טהרן להגיב על ההתנקשות ולפגוע בישראל. לדבריו: "זאת תהיה פעולת נקמה מדויקת בשיתוף של חזית ההתנגדות, שתתבצע בזמנים ובמקומות שונים". עוד אמר הדובר האיראני: "יותר מ-80 אחוזים מצורכי ישראל מסופקים דרך הים, ותימן בחרה את הדרך הטובה ביותר ללחוץ על ישראל".



0 תגובות