עשרה בטבת: כשמטילים עלינו מצור – זה הזמן להתאחד

עניין משפחתי No Comments on עשרה בטבת: כשמטילים עלינו מצור – זה הזמן להתאחד

צום עשרה בטבת: בת שבע דרגן, אסטרולוגית ומאמנת אישית, בשיה מיוחדת הבוקר בתוכנית 'עניין משפחתי' בהגשת רחל פסטג: "כאשר הטילו מצור על ירושלים הייתה להם הזדמנות להתאחד. אז הם לא ניצלו אותה אבל לנו יש הזדמנות נוספת. אנחנו יכולים לנצל את התקופה בשביל להתאחד. אחדות היא התרופה להכל". האזינו

חומות ירושלים
צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בת שבע דרגן, אסטרולוגית ומאמנת אישית, שוחחה הבוקר עם רחל פסטג בתוכנית 'עניין משפחתי' ודיברה על צום 'עשרה בטבת' שיחול מחר – יום שישי: "צום י' בטבת נבלע קצת בין חנוכה ופורים, אבל האמת היא שהוא הצום היחיד שלא נדחה בגלל השבת, אין לו את ההילה כביכול של תשעה באב אבל הוא חמור אף יותר".

דרגן הוסיפה: "אני רוצה להביא נקודה שאקטואלית במיוחד בימים אלו. הרבי מליאובאוויטש מסביר מה הכוונה 'סמך מלך בבל על ירושלים', הוא לא נכנס להילחם מיד, הטיל מצור כדי להכניע ולהחליש ואז העיר תיפול לידיו. הוא הכריח את ישראל להיות בסיטואציה בה הם יכולים לבחור להתאחד. אז הם לא ניצלו אותה אבל לנו יש הזדמנות נוספת. אנחנו יכולים לנצל את התקופה בשביל להתאחד. אחדות היא התרופה להכל".

לדבריה: "אחדות לא אומר שאנחנו חייבים להסכים על הכל, אבל זה כן אומר שאנחנו צריכים להישאר חברים כי לכל אחד יש כוונות טובות"

האזינו



0 תגובות