המטבע של האדמו"ר הציל את החייל בקרב בעזה

נתי קאליש No Comments on המטבע של האדמו"ר הציל את החייל בקרב בעזה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האדמו"ר ממישקולץ הדליק את הנרות על חנוכיית כסף ענקית ודיבר על מהות החג, כשדבריו קירבו אלפים לאבינו שבשמים. לאחר ההדלקה עברו ההמונים, להתברך ולקבל מאת האדמו"ר ממישקולץ את 'מטבעות הברכה' הידועים בסגולתם, שרבים נושעים מכך מידי שנה בכל משאלות ליבם בעת רצון זו.

ה"סיפור החם" שדובר ביותר במעמד, הוא על איש העסקים אבי גולדשטין מפ"ת, שהגיע לפני שנה למעמד ההדלקה אצל האדמו"ר ממישקולץ, יחד עם בנו דוד, חייל קרבי ביחידה מובחרת בצה"ל.

כשהם נגשו לפני האדמו"ר בעת 'חלוקת מטבעות הברכה', הרים האדמו"ר את עיניו והביט בפני דוד, נתן לו את מטבע הברכה, והתבטא: 'תחזיק מטבע זה אצלך בכיס, ותנצל מכל פגע רע ומשחית, ושערה לא תיפול מראשך'.

לפני כחודש נכנס דוד יחד עם עוד חיילים מיחידתו, לצפון רצועת עזה, והחלו בלחימה צפופה ומסוכנת במקום.

לאחר מספר ימים הם נקלעו למארב קשה עם חוליה אכזרית ממחבלי הנוחבה של 'חמאס'. החיילים החלו בירי בלתי פוסק על המחבלים. אבל אז שלחו המחבלים כמה טילי אר. פי. ג'י, לעבר הטנק – נמר, בו שהו הלוחמים ו'הנמר' הושבת. החייל דוד היה בטוח שאלו הם רגעיו האחרונים, כשהוא זועק 'שמע ישראל'. אבל הלא יאומן קרה, הוא הצליח לצאת מהטנק הבוער, ללא פגיעה ושריטה, בריא ושלם, כששערה אחת מראשו לא נפלה. מסוקי החילוץ שהגיעו מיד למקום, נותרו המומים מגודל הנס שארע מול עיניהם, כשהחייל מוציא מכיסו את 'מטבע הברכה' של האדמו"ר ואומר: 'ויאמינו בה' ובמשה עבדו'.

נס זה, הוא אחד מיני רבים שאירעו אצל אנשים שהתברכו אצל האדמו"ר ממישקולץ, וראו ישועות גלויות בכל התחומים, בבני, חיי, מזוני, וזיווגים הגונים.

קטע מרגש במעמד שגרם להוזיל דמעה אצל רבים, היה כשזוגות רבים עברו עם ילדיהם הרכים שנולדו לאחר שנות ציפייה ארוכות, בזכות ברכותיו של האדמו"ר ממישקולץ בעת הדלקת הנרות בשנים עברו.



0 תגובות