זכות שולחן השבת שהגנה, ופעילות הקודש בחסד של אמת

מהדורת הבוקר No Comments on זכות שולחן השבת שהגנה, ופעילות הקודש בחסד של אמת

מיוחד: ניסים אלקסלסי, מנכ"ל חברא קדישא ראשון לציון, שביתו בצפריה ספג פגיעת רקטה ביום חמישי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וסיפר: "אנחנו מקפידים לערוך את השולחן לכבוד שבת כבר ביום רביעי בערב, והנה הזכות שמרה והגנה. למרות הכול לא עזבנו את הבית, אנשים טובים סייעו לנו ועשינו את השבת כרגיל". אלקסלסי שיבח את פעילות המשרד לשירותי דת בימים קשים אלו: "אני חייב לפרסם עושי מצוה, השר לשירותי דת מלכיאלי ומנכ"ל המשרד אבידן, לקחו את העניין לידיהם ועשו את התפקיד יותר טוב מהגופים הממונים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום חמישי האחרון, במטח כבד שנורה מרצועת עזה למרכז הארץ, פגעה רקטה בבית ביישוב צפריה הסמוך לנתב"ג. בעל הבית, ניסים אלקסלסי, המשמש גם כמנכ"ל חברא קדישא ראשון לציון, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ושיחזר את הרגעים הקשים: "הייתי בבית הכנסת במושב כשנשמעה האזעקה, בנו של ראש המועצה בא לקרוא לי ואמר שהרקטה פגעה ברחוב שלי. כשהגעתי ראיתי את כל חלונות הבית מנופצים. בית לידי עלה באש לחלוטין, בנס גדול יצאו דייריו בלי פגע לאחר שנשמעו להנחיות ונכנסו למרחב המוגן".

קידוש ה' גדול אירע כאשר למרות ההרס הרב בביתו, שולחן השבת שכבר עמד ערוך ומוכן לא נפגע בכלל, ע"כ אמר אלקסלסי: "אנחנו מקפידים לערוך את השולחן לכבוד שבת כבר ביום רביעי בערב, והנה הזכות שמרה והגנה, תערוך לפני שולחן נגד צוררי. למרות הכול לא עזבנו את הבית, אנשים טובים סייעו לנו ועשינו את השבת כרגיל".

על תפקידו בחברה קדישא בימי הזוועה הללו: "אני חייב לפרסם עושי מצוה, השר לשירותי דת מלכיאלי ומנכ"ל המשרד אבידן, לקחו את העניין לידיהם ועשו את התפקיד יותר טוב מהגופים הממונים. במוצ"ש קיבלתי טלפון ממנכ"ל המשרד שהתגייס לחלוטין לסיפור ונתנו גיבוי מלא לכל העוסקים במלאכת הקודש".

האזינו



0 תגובות