החתן שברח מתחת החופה למרחב המוגן | ראיון בלעדי

פנחס בן זיו No Comments on החתן שברח מתחת החופה למרחב המוגן | ראיון בלעדי

יהודה אקריש, שמשמש גם כרכז המבצעים של איחוד הצלה בשדרות, נכנס אתמול במזל טוב תחת החופה כאשר לפתע נשמעה ברקע צפירת צבע אדום. הקלידן שמחה אברמצ'יק לא איבד עשתונות והוביל את הציבור בביטחה למרחב המוגן, כולל החתן עצמו . היום בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר, התראיינו השניים ושיתפו בחוויה הייחודית. האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך חתונה שהתקיימה אמש באולמי הדר דימול ברמת גן, בעיצומה של החופה, נשמעה אזעקת צבע אדום שאילצה את כלל הנוכחים להתפנות למרחב מוגן, כולל החתן עצמו. החתן, יהודה אקריש, המשמש גם כרכז המבצעים של איחוד הצלה בשדרות, התראיין היום בתוכנית 'זמן אויר' בהגשת מנחם טוקר, ושיתף ברגעי הלחץ של ה'בריחה' מהחופה בעיצומו של סידור הקידושין.

"הייתי בטוח שיהיו כמה עשרות אנשים, ב"ה הייתה חתונה מלאה ושמחה, ופתחנו עוד 15 שולחנות רזרבה. היה לי חבר שנפצע באירועים בדרום ובא לחופה במיוחד עם אמבולנס. מי כעמך ישראל. החתונה הסתיימה בשעות הקטנות של הלילה". אמר החתן, יהודה אקריש.

הקלידן שמחה אברמצ'יק, שהיה אחראי על המוזיקה בשמחת החתונה, וניהל את פינוי הציבור במעמד החופה, עלה במפתיע להתראיין גם הוא. "היינו באמצע השיר 'קולי שמע וראה דמע', אלו היו רגעים מצמררים ומרגשים, אבל אני מאחל לכל החתנים חופות שלוות ושגרתיות בלי אירועים כאלו באמצע. החמאס לא מנהל אותנו. עלינו לנהוג לפי כללי הזהירות והבטיחות אבל בכוח השמחה ננצח".

האזינו



0 תגובות