תושב כפר עזה: "איבדנו אמון, צריך מטכ"ל חדש"

    מהדורת הבוקר 3 Comment on תושב כפר עזה: "איבדנו אמון, צריך מטכ"ל חדש"

    איתי פכטר, תושב כפר עזה בשיחה עם 'קול חי': "חייבים מטכ"ל חדש שרוצה להילחם. הצבא שלנו לא מעוניין להילחם. לקח שעתיים עד שהגיעו לכפר עזה ובזמן הזה טבחו בנו. הצבא ידע על זה ולא נערך נכון. יש פה שערוריות. אני מוכן ללכת לכלא על מה שאני אומר"

    למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בדרום: איתי פכטר, תושב כפר עזה שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) ומתח ביקורת קשה על הדרג המדיני והפיקודי.

    "ישבנו בממ"ד במשך 12 שעות, לא הפסקנו לומר שמע ישראל, כשהמחבלים מנסים לחדור אלינו הביתה כל הזמן. רק בלילה העזנו לצאת מהממ"ד כדי להזעיק עזרה וכעבור זמן חיילים חילצו אותנו מהבית. יצאנו בלי כלום. לא נשאר לנו בית", סיפר פכטר.

    "זה יום כיפור", זעק התושב. "50 שנה לא קרה פה הדבר הזה. אין לנו אמון בדרג הפיקודי, אין לנו אמון במדינה. אנחנו נלך לשטח את רצועת עזה. אנחנו לא צריכים אתכם. הם צריכים ללכת לים. אנחנו צריכים מטכ"ל שרוצה להרוג מחבלים ולא להכיל".

    לדבריו: "תמיד הייתי על הצד השמאלי, בשנתיים האחרונות הלכתי יותר ימינה. לא רק שאני מאוכזב מהצד השמאלי, שהוא מאוד מסוכן. היום גם אנשים בקיבוצים מבינים שאי אפשר להיות אדישים ותמימים אל מול מה שקורה. חייבים מטכ"ל חדש שרוצה להילחם. הצבא שלנו לא מעוניין להילחם. לקח שעתיים עד שהגיעו לכפר עזה ובזמן הזה טבחו בנו. הצבא ידע על זה ולא נערך נכון. יש פה שערוריות. אני מוכן ללכת לכלא על מה שאני אומר. בורא עולם איתנו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הוא צודק מאה אחוז צריכים לשטח את עזה

    2. 1

      הוא צודק מדינת שמאל מסריחה