בחסדי שמים: סוכל פיגוע דקירה בירושלים, המחבל חוסל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים: סוכל פיגוע דקירה בירושלים, המחבל חוסל

    לוחמי משמר הגבול נטרלו וחיסלו מחבל שניסה לדקור אותם, מחוץ לתחנת המשטרה שלם במזרח ירושלים. מפקד מחוז ירושלים שיבח את פעילותם של השוטרים

    צילום: דוברות המשטרה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה (בין רביעי לחמישי) בסביבות השעה 03:05, לוחמי משמר הגבול ירושלים שפעלו מחוץ לתחנת המשטרה שלם במזרח ירושלים, הבחינו בחשוד שהיה בקרבתם והחלו בבדיקתו.

    במהלך בדיקתו, המחבל שלף לפתע סכין שהייתה ברשותו, הסתער לעבר השוטרים וניסה לדקור את אחד מהם.

    לוחמי מג״ב הגיבו לעברו מיד בירי בטרם הצליח לפגוע בהם, והוא נוטרל במקום. בהמשך נקבע מותו של המחבל בזירה ע״י גורמי הרפואה.

    כוחות משטרה גדולים של משטרת מחוז ירושלים בפיקוד ממ״ז ירושלים הגיעו למקום, והחלו באיסוף ממצאים בזירת הפיגוע, ביצוע פעולות לזיהוי המחבל ופעולות נוספות לשלילת סיוע למחבל.

    צילום: דוברות המשטרה

    מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן קיים הערכת מצב בזירה עם המפקדים. במהלכה שיבח את ערנותם, דריכותם ותגובתם המקצועית והמיידית של שוטרי מג״ב שפעלו במקום, החשידו את המחבל ובדקו אותו בטווח ביטחון. כמו כן, ציין לחיוב את תפקוד השוטרים לאחר שהמחבל הסתער לעברם עם הסכין וסיכן את חייהם, והם בתגובה נטרלו אותו בירי מדויק בטרם הצליח לדקור אותם ולפגוע בהם.

    מחקירה ראשונית של ניסיון הפיגוע עולה כי המחבל ניסה לבצע את הפיגוע לבדו. כמו כן, הפעולות לבירור זהותו של המחבל נמשכות במשטרת מחוז ירושלים גם בשעה זו.

    סגן מפקד תחנת שלם, רפ"ק עידו קציר | צילום: דוברות המשטרה



    0 תגובות