נוסע שהושפל ע"י נהג ערבי תובע עשרות אלפים

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נוסע שהושפל ע"י נהג ערבי תובע עשרות אלפים

לפני שנתיים נסע בחור ישיבה חרדי באוטובוס בבית שמש. נהג האוטובוס הערבי הכריח אותו באיומים להגיד אמירות משפילות תוך שהוא מתעד את האירוע. הערבי נעצר, הורשע באיומים ונגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 3,000 ₪. ארגון חוננו הגיש תביעה אזרחית כנגד הערבי ע"ס 75,000 ש"ח

אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו הגיש תביעה אזרחית ע"ס 75,000 לבית משפט השלום בירושלים כנגד נהג אוטובוס ערבי של חברת סופרבוס אשר איים והשפיל בחור ישיבה חרדי בעת נסיעה בבית שמש לפני שנתיים. הערבי נעצר, הורשע באיומים ונגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 3,000 ₪.

בתביעה מתאר עו"ד יאדו את מסכת ההתעללות של הנהג בבחור הישיבה: "ביום 26.4.21 בסביבות השעה 6:35 בבוקר, עלה התובע לאוטובוס והתיישב באחד המושבים. לאחר תחנות מספר נשאר התובע לבד באוטובוס. או אז קרה הנתבע לתובע להגיע אליו לקדמת האוטובוס בסמוך למושב הנהג. כאשר הגיע התובע בסמוך לנהג, עצר הנהג את האוטובוס ושלף את הנייד שלו כיוון את המצלמה לכיוון פניו של התובע ואמר לו שהוא מצלם אותו. הנהג עצר את האוטובוס במקטע דרך בו אין בתים ובקושי עוברות בו מכוניות בשעות הבוקר המוקדמות".

"התובע חש מאוד מאוים, והיה לבד, לא רק בתוך האוטובוס, אלא גם בסביבה של שטח פתוח. בהמשך לדברים החל הנתבע לשאול את התובע שאלות בטון מאיים: "אם אני נמצא עכשיו בעיר העתיקה ואני פוגש אותך מה אני עושה לך?", התובע שנבהל מאוד מכל הסיטואציה אבל הבין היטב את כוונת הנתבע השיב "מכות". הנתבע השיב "לא מכות, מכות מכות". ובכך הצליח הוא להפחיד את התובע שחש מובהל ומאוים".

"הנתבע המשיך לצלם את התובע ולהקניט אותו ולתעד אותו מושפל ולשאול אותו: "אתה אוהב פלסטינים?" התובע השיב "לא", הנתבע בטון מאיים אומר לו "תגיד כן", והתובע משיב "כן". והנתבע ממשיך "אתה אוהב יהודים?" התובע משיב בחיוב, אך הנתבע אומר לו "תגיד לא", והתובע מציית בהכנעה ומשיב "לא". התובע ביקש מהנתבע לרדת מהאוטובוס, אך הנתבע לא נעתר לבקשתו ואמר לו כי הוא רוצה להמשיך ולהסריט אותו. הנתבע הורה לתובע באותו אופן מאיים ומפחיד, להגיד משפט בערבית. התובע סבור היה כי הוא עדיין מצולם וניסה לחזור אחרי הנתבע אך בלא הצלחה. בסופו של דבר המשיך הנהג בנסיעה והוריד את התובע בשכונת רמה ב'".

עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי טרור של ארגון חוננו מסר: "מדובר במקרה חמור ובלתי מתקבל על הדעת. לצערנו במישור הפלילי היה קושי לגבות את מלוא המחיר מהחשוד על מעשיו המרושעים והאנטישמים. אנו מקווים שבית המשפט יחייב את החשוד במלא סכום התביעה לרבות הפיצויים העונשיים ובכך יעביר מסר הרתעתי כנגד הישנות מקרים דומים ביחוד כאשר מדובר על נהג בשירות ציבורי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ולא מדובר בטרוריסט מזובל מהשטחים אלא בנהג רכב ציבורי בלב מדינת היהודים !!!
    לא יאומן !!!