סגן ראש העיר עתר: "עצרו את מתן השוחד של התעוררות"

פנחס בן זיו No Comments on סגן ראש העיר עתר: "עצרו את מתן השוחד של התעוררות"

סגן ראש עיריית ירושלים עתר ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כנגד סיעת 'התעוררות' המפעילה הסעות לת"א בשבת. קינג: "פעילות ההסעות היא תעמולה אסורה ומתן שוחד לבוחר"

אריה קינג צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חודש לחילול השבת הציבורי בירושלים: לאחר שפנה לייעוץ המשפטי של העירייה ונענה בשלילה, יו"ר סיעת 'מאוחדים' וסגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, עתר אמש ליו"ר ועדת הבחירות מרכזית, שופט ביהמ"ש העליון נעם סולברג, נגד סיעת 'התעוררות' על ההסעות החינמיות בשבת לתל אביב שהיא מפעילה ודרש לעצור אותן לאלתר. בעתירה טען קינג כי "מתן הסעות חינמיות לחוף הים מהווה מתן מתנה הקשורה בתעמולת בחירות אשר הוא בבחינת תעמולה אסורה על פי חוק".

סגן ראש העיר המשיך וכתב: "פעילות ההסעות הינה עניין אשר מטרתו לצוד את הבוחרים תוך מתן שוחד בחירות בדמות הסעות חינמיות לחוף הים ואינה תעמולה תמימה". קינג הביא מקרה זהה מהבחירות הקודמות, שם סיעת העבודה נאלצה להפסיק הפעלת הסעות חינמיות בשבת עקב הערות יו"ר הוועדה דאז, השופט חנן מלצר. לבסוף דרש קינג מהשופט סולברג להורות גם כעת על צו מניעה אשר יהפוך לקבוע נגד מעדיה של 'התעוררות' "העולים לכדי מתן שוחד ומתנות לבוחר אשר הינם תעמולה אסורה ועבירה פלילית על פי חוק".

יו"ר סיעת מאוחדים, אריה קינג מסר: "לא נשלים ולא נשקוט למול חילול שבת בוטה ומרתיח כמו זה. סיעת התעוררות פועלת בצורה פלילית ומתריסה כדי לערער את הסטטוס קוו הקיים בעיר במטרה צינית למשוך בוחרים לטובתה בקלפי. אנחנו אומרים בצורה מפורשת – היו לא תהיה. לא נאפשר לאף אחד לפגוע בקדושת העיר ירושלים ובקדושת השבת והמסורת היהודית. כפי שפעלנו בקדנציה הנוכחית כדי לשמור על צביונה היהודי ועל המורשת של העיר, כך גם הפעם. אני קורא לכל חברי הסיעות החרדיות להצטרף למאמץ על שמירת קדושת העיר ולא לעמוד דום נוכח חילול השבת הציבורי בירושלים".



0 תגובות