הלוחם שנהרג: סמל מקסים מולצ'נוב הי"ד, עולה מאוקראינה

קובי פינקלר No Comments on הלוחם שנהרג: סמל מקסים מולצ'נוב הי"ד, עולה מאוקראינה

הותר לפרסום: סמל מקסים מולצ'נוב, הוא החייל שנהרג הבוקר בפיגוע הדריסה סמוך למחסום מכבים. היה 'חייל בודד' שעלה מאוקראינה

צילום: דובר צהל
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי לוחם צה"ל, סמל מקסים מולצ'נוב, הוא החייל שנהרג הבוקר (חמישי) בפיגוע הדריסה סמוך למחסום מכבים. מולצ'נוב בן 20, עלה מאוקראינה לישראל והתגורר בהרצליה, לוחם בחטיבת האש 282. הלוחם הועלה בדרגה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו של הלוחם.

מ"פ סוללה ג' בגדוד 411, סרן יונתן פרימור שפיקד על מולצ'נוב ז"ל, ספד לו: "מקסים היה בן אדם זהב. השאיר את המשפחה מאחור באוקראינה ועלה לישראל כדי להתגייס לצה"ל ולהיות לוחם. בחור שמח וחייכן. עשה דברים נפלאים. תרם מח עצם והציל חיים. אובדן קשה לפלוגה".

video
play-sharp-fill

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת מולצ'נוב היקרה שאיבדה את יקירה, מקסים הי"ד. מקסים היה חייל בודד בחטיבה 282, שעלה ארצה כדי להתגייס להיות לוחם בצה"ל, ונפל היום ברצח אכזרי על ידי מחבל שפל בפיגוע במחסום מכבים. מחבק את המשפחה ברגעיה הקשים ומתפלל יחד עם כל עם ישראל להחלמת שאר הלוחמים הפצועים".

שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורניצ'וק מסר: "שגרירות אוקראינה בישראל מרכינה ראשה ושולחת תנחומים למשפחתו של החייל, יליד אוקראינה שעלה לישראל מתוך שליחות ואהבה למדינה. אנחנו כואבים את כאבה של המשפחה ומזדהים עם האובדן והכאב. מי יתן ושני העמים הישראלי והאוקראיני יהנו משלום ושלווה והכאב יפסיק להיות חלק מהחיים שלנו".

כזכור, לוחם צה"ל נהרג וחמישה נפצעו, בהם אחד במצב קשה וארבעה במצב קל, בפיגוע דריסה שאירע הבוקר (חמישי) בכביש 443, סמוך למחסום מכבים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבתי החולים שערי צדק, שיבא-תל השומר, בילינסון ושמיר אסף הרופא. המחבל חוסל בירי סמוך למחסום חשמונאים בידי מאבטחי רשות המעברים של משרד הביטחון. נוסף להרוג, שלושה מהנפגעים בפיגוע הם חיילים.



0 תגובות