יו"ר 'אגודה' רומז: נתמוך בגרינברג – אלה התנאים

אסתי פלד No Comments on יו"ר 'אגודה' רומז: נתמוך בגרינברג – אלה התנאים

יו"ר אגודת ישראל בבית שמש ביטא במהדורה המרכזית נטיה ברורה לתמיכה במועמדות גרינברג לראשות העיר, אך הציב תנאים: "שותפות מלאה ותמיכה בנו בבחירות הבאות"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמעון גולדברג, יו"ר אגודת ישראל בבית שמש שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ורמז על נטיה לתמוך במועמדותו של שמואל גרינברג לראשות העיר. "אנחנו מנהלים מגעים עם גרינברג. זה לא סוד. אגודה היא סיעה גדולה בבית שמש ובסופו של דבר היא זו שתקבע מי תהיה או יהיה ראש העיר. אנחנו ציבור מאוד גדול בעיר", פתח גולדברג.

"התקווה שלי שנגיע להסכמות על מועמד טוב וראוי ולא כפי שהיה בשנים האחרונות", הצהיר יו"ר אגודת ישראל ופתח במתקפה על ראש העיר המכהנת. "שיטות של הפרד ומשול, בלי לדעת שותפות מהי וזה לא שלא נתנו לה צ'אנס. אי אפשר להתעלם מזה. צריך משהו אחר בבית שמש".

גולדברג המשיך ותקף: "אני חושב שבלוך עושה עוול לציבור שאנחנו מייצגים. ברור שאנחנו לא מעדיפים אותה. אבל חייבים אחדות. חייבים להגיע להסכמות".

הוא סיפר: "גרינברג העלה בפני את הרעיון של ההתמודדות לא מזמן. אנחנו מבקשים שותפות. אם הוא רוצה להיות ראש עיר הוא צריך להציע לנו שותפות ועוד חמש שנים נעשה החלפות. ואני מקווה שגם הליכוד והציונות הדתית תצטרך לחיבור הזה".



0 תגובות