החלו נסיעות הבכורה של הרכבת הקלה בגוש דן

צבי טסלר No Comments on החלו נסיעות הבכורה של הרכבת הקלה בגוש דן

הרכבת הקלה בגוש דן החלה הבוקר את פעילותה: מחיר הנסיעה ברכבת יעמוד על 5.5 שקלים לנסיעה בחלק ממקטעי הקו והרכבת תפעל בימי חול מהשעה 5:00 ותסיים את פעילותה בין השעות 23:00 ל-24:00

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר חסל בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקו האדום של הרכבת הקלה נפתח הבוקר (שישי) באופן רשמי. בשעה 5:40 בבוקר יצאו במקביל שלוש רכבות משלוש תחנות המוצא של הקו – בת ים-קוממיות, פתח תקווה-תחנה מרכזית, וקריית אריה.

הקו האדום של הרכבת יעבור בבת ים, ת"א-יפו, בני ברק, רמת גן ופתח תקווה והוא עתיד לשרת כ-70 מיליון נוסעים בשנה. הרכבת הקלה תפעל בימי חול מהשעה 5:00, ותסיים את פעילותה בין השעות 23:00 ל-24:00. בימי שישי יסתיימו הנסיעות שלוש שעות לפני כניסת השבת והרכבת תשוב לפעול כשעה לאחר צאת השבת.

הנסיעה היום תהיה חינם, אך ממוצאי השבת ייגבה תשלום, שיעמוד על 5.5 שקלים לנסיעה בחלק ממקטעי הקו ו-12 שקלים לנסיעה לאורך כל הקו. ברכבת הקלה ניתן לנסוע באמצעות הכרטיס "רב-קו", אותו יהיה ניתן לתקף במכשיר התיקוף שנמצאים במפלסי התחנות ברחוב או במכונת הכרטוס הממוקמת בתחנות התת קרקעיות.

אמש חנכו את הרכבת ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, יחד עם שרת התחבורה מירי רגב, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ושר האנרגיה ישראל כ״ץ, שערכו נסיעה חגיגית בקו האדום של הרכבת. נתניהו: ״זהו יום חג. אנחנו מגשימים היום את חזון התחבורה של ישראל – הבטחנו ואנחנו מקיימים".



0 תגובות