התבטאות חריגה: "הרבי החל לדבר לאחרונה על המשיח"

נתי קאליש 10 Comment on התבטאות חריגה: "הרבי החל לדבר לאחרונה על המשיח"

בתקופה האחרונה נשמעו מכ"ק הרבי מאמשינוב שליט"א דיבורים בעניין ביאת משיח ובניין בית המקדש שהדהימו את הנוכחים מכיוון שהרבי ידוע כאחד שלא מדבר שום דבר מיותר | הציטוטים המלאים

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממש לפני ימים ספורים ציין עם ישראל את תשעה באב, היום בו נחרבו בתי המקדש הראשון והשני. בעת ירידת הדורות של ימינו הציפייה למשיח ולבואה של הגאולה רק הולכת וגוברת.

דיבורים על המשיח בקרב האדמורי"ם אינה שכיחה, אך בתקופה האחרונה חסידי אמשינוב מספרים כי הרבי מאמשינוב שליט"א, שידוע כאדמו"ר שלא מרבה לדבר שום מילה מיותרת, החל להזכיר בברכותיו את עניין המשיח ובניין בית המקדש.

אחד החסידים ששוחח עימנו אומר כי לאחרונה הרבי מברך על בנין ביהמ"ק. הוא מספר כי בבר מצווה של אחד מבני משפחת הרבי שהייתה לפני שבועיים הרבי אמר כך: "ומקווים גם כן, שהוא יהודי שיזכה לעשות את מה ששייך אליו בכל הסדר ובכל המהלך של העבודה של בית המקדש – להקריב קרבן פסח ולשקול שקלים".

עוד הוא מוסיף כי בחתונה שנערכה בשבוע שעבר, הרבי מאמשינוב ברך את את החתן והכלה בזו הלשון: "שהזוג יהיה דור שיזכו להקריב קרבנות בבית המקדש".

לנו לא נותר אלא להמשיך לקוות ולהתפלל שנזכה לראות בביאת משיח ובבניין בית המקדש במהרה בימנו אמן.



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    הרבי מוזמן לבקר בהר הבית פתוח ליהודים כל יום
    ובושה שרק קצת יהודים חרדים באים לשם

    1. מה הקשר?
      הרבי לא דיבר על עליה להר הבית
      אלא על בית המקדש

    2. בושה תתבייש לך אבק אתה לרגליו של הרבי

    3. בושה שיהודים חרדים באים לשם ובושה שיהודים באים לשם בכלל גם אם הם אינם חרדים, עדיין לא זכינו להטהר.

  2. 8

    יאלה יאלה אל תבלבלו לנו במח

    1. אתה כנראה לא רוצה לזכות!?

      1. דנה אותו לזכות, כיוון שהכותרת מכוונת כאילו הרבי מכוון לסוג של נבואה וכמובן שאיש אינו נביא, יש בכותרת משהו מעצבן בצורה הזו, למרות שברור הוא שכוונתו של הרבי זה שמרגישים שהמשיח קרוב והוא מברך שאכן נזכה לכך בקרוב ממש, אמן.

  3. 7

    הוי זהיר בגחלתן של חכמים

    שנינו בפרקי אבות (פ"ב מט"ו), והוי מתחמם כנגד אורם של חכמים, והוי זהיר בגחלתם שלא תכוה, (לשון כויה מאש), שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש. והיינו שיזהר אדם הרבה מאד בכבודם של תלמידי חכמים, שכן אם יפגע בכבודם עלול הוא ביותר להענש על כך בצורה קשה.